Długość
1. Casalini M20 2022 (nowy)
3000 mm
2. Casalini 550 2022 (nowy)
3000 mm
3. Ligier Myli 2023 (nowy)
2950 mm
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
2950 mm
5. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
2910 mm
6. Elaris Dyo 2023 (nowy)
2871 mm
7. Microcar Dué 2019 (nowy)
2870 mm
8. Elaris Pio 2021
2811 mm
9. Aixam Ambition 2023 (nowy)
2800 mm
10. Aixam Minauto 2023 (nowy)
2759 mm
11. Fiat Topolino 2023 (nowy)
2535 mm
12. Citroen Ami 2024 (nowy)
2410 mm
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
1794 mm
Rozstaw osi
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1950 mm
2. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1930 mm
3. Casalini M20 2022 (nowy)
1795 mm
4. Casalini 550 2022 (nowy)
1795 mm
5. Aixam Ambition 2023 (nowy)
1795 mm
6. Aixam Minauto 2023 (nowy)
1795 mm
7. Elaris Dyo 2023 (nowy)
1765 mm
8. Elaris Pio 2021
1765 mm
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1730 mm
10. Citroen Ami 2024 (nowy)
1728 mm
Szerokość
1. Elaris Dyo 2023 (nowy)
1563 mm
2. Elaris Pio 2021
1540 mm
3. Casalini M20 2022 (nowy)
1500 mm
4. Casalini 550 2022 (nowy)
1500 mm
5. Aixam Ambition 2023 (nowy)
1500 mm
6. Aixam Minauto 2023 (nowy)
1500 mm
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
1500 mm
8. Microcar Dué 2019 (nowy)
1500 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1490 mm
11. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1400 mm
12. Citroen Ami 2024 (nowy)
1388 mm
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
1107 mm
Szerokość z lusterkami
1. Aixam Ambition 2023 (nowy)
1775 mm
2. Aixam Minauto 2023 (nowy)
1775 mm
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1536 mm
5. Elaris Pio 2021
? mm
Wysokość
1. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1640 mm
2. Elaris Dyo 2023 (nowy)
1568 mm
3. Estrima Birò 2022 (nowy)
1566 mm
4. Elaris Pio 2021
1555 mm
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1530 mm
6. Ligier Myli 2023 (nowy)
1530 mm
7. Citroen Ami 2024 (nowy)
1525 mm
8. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1520 mm
9. Microcar Dué 2019 (nowy)
1485 mm
10. Aixam Ambition 2023 (nowy)
1470 mm
11. Casalini M20 2022 (nowy)
1470 mm
12. Casalini 550 2022 (nowy)
1470 mm
Prześwit
2. Fiat Topolino 2023 (nowy)
150 mm
3. Citroen Ami 2024 (nowy)
150 mm
5. Elaris Dyo 2023 (nowy)
127 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
122 - 308 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
13. Elaris Pio 2021
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Aixam Ambition 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Aixam Minauto 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Microcar Dué 2019 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Casalini M20 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Casalini 550 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. Citroen Ami 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
10. Elaris Dyo 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
11. Elaris Pio 2021
Napęd na przednią oś
12. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Aixam Minauto 2023 (nowy)
Diesel
2. Microcar Dué 2019 (nowy)
Diesel
3. Casalini M20 2022 (nowy)
Diesel
4. Casalini 550 2022 (nowy)
Diesel
5. Aixam Ambition 2023 (nowy)
Diesel, Elektryczność
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Elektryczność
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
Elektryczność
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Elektryczność
9. Citroen Ami 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Elaris Dyo 2023 (nowy)
Elektryczność
11. Elaris Pio 2021
Elektryczność
12. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Elektryczność
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Citroen Ami 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Elaris Dyo 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Elaris Pio 2021
Przekładnia redukcyjna
7. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Aixam Minauto 2023 (nowy)
Skrzynia CVT
10. Microcar Dué 2019 (nowy)
Skrzynia CVT
11. Casalini M20 2022 (nowy)
Skrzynia CVT
12. Casalini 550 2022 (nowy)
Skrzynia CVT
13. Aixam Ambition 2023 (nowy)
Skrzynia CVT, Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Elaris Dyo 2023 (nowy)
110 km/h
2. Elaris Pio 2021
102 km/h
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
90 km/h
4. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
90 km/h
5. Estrima Birò 2022 (nowy)
45 - 60 km/h
6. Aixam Minauto 2023 (nowy)
45 km/h
7. Microcar Dué 2019 (nowy)
45 km/h
8. Casalini M20 2022 (nowy)
45 km/h
9. Casalini 550 2022 (nowy)
45 km/h
10. Aixam Ambition 2023 (nowy)
45 km/h
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
45 km/h
12. Fiat Topolino 2023 (nowy)
45 km/h
13. Citroen Ami 2024 (nowy)
45 km/h
Moc
1. Elaris Pio 2021
36 kW
5. Aixam Ambition 2023 (nowy)
6 - 9 kW
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
4 - 6 kW
Moment obrotowy
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
311 - 381 Nm
2. Elaris Pio 2021
110 Nm
3. Elaris Dyo 2023 (nowy)
110 Nm
4. Aixam Ambition 2023 (nowy)
21 - 50 Nm
9. Microcar Dué 2019 (nowy)
21 - 26 Nm
Pojemność skokowa
1. Microcar Dué 2019 (nowy)
480 - 498 ccm
2. Aixam Ambition 2023 (nowy)
479 ccm
3. Casalini M20 2022 (nowy)
479 ccm
4. Casalini 550 2022 (nowy)
479 ccm
5. Aixam Minauto 2023 (nowy)
479 ccm
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Aixam Ambition 2023 (nowy)
3.1 l/100km
2. Aixam Minauto 2023 (nowy)
3.1 l/100km
3. Microcar Dué 2019 (nowy)
3.6 l/100km
4. Casalini M20 2022 (nowy)
3.7 l/100km
5. Casalini 550 2022 (nowy)
3.7 l/100km
6. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
7.1 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
8.8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
? l/100km
2. Aixam Ambition 2023 (nowy)
? l/100km
3. Aixam Minauto 2023 (nowy)
? l/100km
4. Microcar Dué 2019 (nowy)
? l/100km
5. Casalini M20 2022 (nowy)
? l/100km
6. Casalini 550 2022 (nowy)
? l/100km
7. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
? l/100km
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
? l/100km
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
? l/100km
10. Citroen Ami 2024 (nowy)
? l/100km
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
? l/100km
12. Elaris Pio 2021
14.8 l/100km
13. Elaris Dyo 2023 (nowy)
14.9 l/100km
Norma emisji
1. Aixam Minauto 2023 (nowy)
Euro 5
2. Microcar Dué 2019 (nowy)
Euro 5
3. Casalini M20 2022 (nowy)
Euro 5
4. Casalini 550 2022 (nowy)
Euro 5
5. Aixam Ambition 2023 (nowy)
Euro 5, Pojazd elektryczny
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Citroen Ami 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Elaris Pio 2021
Pojazd elektryczny
13. Elaris Dyo 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Elaris Pio 2021
145/60R13
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
145/60R13H
3. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
145/70R12
4. Aixam Minauto 2023 (nowy)
145/70R13
5. Aixam Ambition 2023 (nowy)
145/70R13
6. Microcar Dué 2019 (nowy)
145/80R13
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
155/60R15
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
155/65R14
9. Citroen Ami 2024 (nowy)
155/65R14
10. Elaris Dyo 2023 (nowy)
155/65R14
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
155/65R14H
12. Casalini M20 2022 (nowy)
185/50R16
13. Casalini 550 2022 (nowy)
185/50R16
Hałas
1. Aixam Ambition 2023 (nowy)
63 - 72 dB
2. Elaris Pio 2021
66 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Microcar Dué 2019 (nowy)
400 kg
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
424 - 431 kg
3. Aixam Minauto 2023 (nowy)
425 kg
4. Casalini M20 2022 (nowy)
425 kg
5. Casalini 550 2022 (nowy)
425 kg
6. Aixam Ambition 2023 (nowy)
425 - 440 kg
7. Citroen Ami 2024 (nowy)
558 kg
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
562 kg
11. Elaris Pio 2021
865 kg
12. Elaris Dyo 2023 (nowy)
965 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1007 kg
2. Elaris Pio 2021
1000 kg
4. Citroen Ami 2024 (nowy)
700 kg
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
700 kg
6. Casalini M20 2022 (nowy)
698 kg
7. Casalini 550 2022 (nowy)
698 kg
8. Aixam Ambition 2023 (nowy)
675 - 690 kg
9. Microcar Dué 2019 (nowy)
675 kg
11. Estrima Birò 2022 (nowy)
650 kg
Przyczepa z hamulcem
Przyczepa (bez hamulców)
Maks. obciążenie dachu
3. Elaris Pio 2021
? kg
Maksymalne obciążenie haka
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
Całkowita pojemność baterii
1. Elaris Dyo 2023 (nowy)
31.8 kWh
2. Elaris Pio 2021
27 kWh
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
9.5 - 18.1 kWh
4. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
9.2 - 16.8 kWh
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
4.1 - 12.4 kWh
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
2.7 - 5 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Aixam Ambition 2023 (nowy)
5.1 - 7.3 kWh
2. Citroen Ami 2024 (nowy)
5.4 kWh
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
5.4 kWh
Waga baterii
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
23 - 46 kg
Ładowanie AC
1. Citroen Ami 2024 (nowy)
1-phasig
2. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1-phasig
3. Estrima Birò 2022 (nowy)
1-phasig
4. Elaris Dyo 2023 (nowy)
1-phasig
5. Elaris Pio 2021
1-phasig
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1-phasig
7. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1-phasig
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
1-phasig
Prędkość ładowania AC
6. Elaris Dyo 2023 (nowy)
AC:-1,0 kW
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
AC:1,1 kW
8. Citroen Ami 2024 (nowy)
AC:2,3 kW
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
10. ARI Motors 902 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
11. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
AC:2,3 kW
12. Ligier Myli 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
13. Elaris Pio 2021
AC:3,3 kW
Typ portu ładowania
13. Elaris Pio 2021
Typ 2
Typ baterii
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
Lithium
7. Elaris Dyo 2023 (nowy)
Lithium
8. Citroen Ami 2024 (nowy)
Lithium
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Lithium
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Lithium
12. Elaris Pio 2021
Lithium
13. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
6. Citroen Ami 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
8. Elaris Pio 2021
Fahrerseite hinten
9. Elaris Dyo 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
Fahrzeugheck mittig