Długość
2. Casalini 550 2022 (nowy)
3000 mm
Rozstaw osi
2. Casalini 550 2022 (nowy)
1795 mm
Szerokość
2. Casalini 550 2022 (nowy)
1500 mm
Szerokość z lusterkami
Wysokość
2. Casalini 550 2022 (nowy)
1470 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Casalini 550 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
Paliwo
1. Casalini 550 2022 (nowy)
Diesel
2. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Casalini 550 2022 (nowy)
Skrzynia CVT
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
155 km/h
2. Casalini 550 2022 (nowy)
45 km/h
Moc
Moment obrotowy
Pojemność skokowa
Przyspieszenie 0-100km/h
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Casalini 550 2022 (nowy)
3.7 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Casalini 550 2022 (nowy)
? l/100km
2. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
17.2 l/100km
Norma emisji
1. Casalini 550 2022 (nowy)
Euro 5
2. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Casalini 550 2022 (nowy)
185/50R16
2. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
205/45R17
Hałas
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Casalini 550 2022 (nowy)
425 kg
2. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
1410 - 1435 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
1795 - 1805 kg
2. Casalini 550 2022 (nowy)
698 kg
Maks. obciążenie dachu
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
242 - 265 km
Całkowita pojemność baterii
Użyteczna pojemność baterii
Waga baterii
Ładowanie AC
1. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
1-phasig,3-phasig
Prędkość ładowania AC
2. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
AC:3,0-11,0 DC:85,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. Abarth 500/595/695 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten