Silniki Suzuki S-Cross
(Moment obrotowy)Silnik | Moment obrotowy |
---|---|
1.5 Dualjet Hybrid Comfort AGS 85 kW | 0 Nm |
1.4 Boosterjet Hybrid Comfort {automatic} 95 kW | 235 Nm |
1.4 Boosterjet Hybrid Comfort 95 kW | 235 Nm |
Moment obrotowy w porównaniu do innych modeli Suzuki
Suzuki S-Cross w porównaniu do innych obecnych modeli Suzuki
(Moment obrotowy)Nazwa wariantu | Moment obrotowy |
---|---|
Swift Sport 1.4 Boosterjet 103 kW | 120 Nm |
Ignis 1.2 66 kW | 120 Nm |
Jimny 1.5 Comfort+ ALLGRIP {automatic} 75 kW | 130 Nm |
Jimny NFZ 1.5 Comfort+ ALLGRIP {automatic} 75 kW | 130 Nm |
Vitara 1.4 Boosterjet Comfort+ ALLGRIP 103 kW | 170 Nm |
Swift Sport Sport 1.4 Boosterjet 103 kW | 230 Nm |
S-Cross 1.4 Boosterjet Hybrid Comfort 95 kW | 235 Nm |
2. Ignis 1.2 66 kW
120 Nm
Jak moment obrotowy modelu Suzuki S-Cross wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Suzuki S-Cross vs. podobne samochody
(Moment obrotowy)Model samochodu | Moment obrotowy |
---|---|
Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 2022 | 500 Nm |
Peugeot 3008 1.6 Plug-In Hybrid 225 2021 | 360 Nm |
Lynk & Co 01 1.5T HEV 2021 | 345 Nm |
Honda ZR-V 2.0 i-MMD e:HEV 2023 | 315 Nm |
Nissan X-Trail 1.5 VC-T Mild-Hybrid 2022 | 300 Nm |
Renault Arkana TCe 140 2021 | 260 Nm |
Honda HR-V 1.5 i-MMD e:HEV 2022 | 253 Nm |
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid 145 2024 | 250 Nm |
Subaru Forester 2.0ie 2020 | 194 Nm |
Subaru Crosstrek 2.0ie 2024 | 182 Nm |
Subaru XV 1.6i 2021 | 150 Nm |
11. Subaru XV 1.6i 2021
150 Nm