Silniki Suzuki S-Cross
(Maks. obciążenie dachu)Silnik | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
1.5 Dualjet Hybrid Comfort AGS 85 kW | 75 kg |
1.4 Boosterjet Hybrid Comfort 95 kW | 75 kg |
1.4 Boosterjet Hybrid Comfort {automatic} 95 kW | 75 kg |
Maks. obciążenie dachu w porównaniu do innych modeli Suzuki
Suzuki S-Cross w porównaniu do innych obecnych modeli Suzuki
(Maks. obciążenie dachu)Nazwa wariantu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Swift Sport 1.4 Boosterjet 103 kW | 30 kg |
Swift Sport Sport 1.4 Boosterjet 103 kW | 30 kg |
Vitara 1.4 Boosterjet Comfort+ ALLGRIP 103 kW | 50 kg |
Jimny 1.5 Comfort+ ALLGRIP {automatic} 75 kW | 50 kg |
Jimny NFZ 1.5 Comfort+ ALLGRIP {automatic} 75 kW | 50 kg |
Ignis 1.2 66 kW | 50 kg |
S-Cross 1.4 Boosterjet Hybrid Comfort 95 kW | 75 kg |
Swace 1.8 Hybrid Comfort+ CVT 103 kW | 75 kg |
6. Ignis 1.2 66 kW
50 kg
Jak maks. obciążenie dachu modelu Suzuki S-Cross wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Suzuki S-Cross vs. podobne samochody
(Maks. obciążenie dachu)Model samochodu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Nissan X-Trail 1.5 VC-T Mild-Hybrid 2022 | 100 kg |
Subaru Crosstrek 2.0ie 2024 | 80 kg |
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid 145 2024 | 80 kg |
Subaru Forester 2.0ie 2025 | 80 kg |
Renault Arkana Mild Hybrid 140 2023 | 80 kg |
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 2024 | 80 kg |
Opel Grandland 1.6 DI Turbo Plug-in-Hybrid 2024 | 80 kg |
Renault Espace E-Tech Full Hybrid 200 2025 | 80 kg |
Renault Rafale E-Tech Full Hybrid 200 2024 | 80 kg |
Renault Austral Mild Hybrid 160 2025 | 75 kg |
Opel Mokka 1.2 DI Turbo 2024 | 75 kg |
Nissan Qashqai 1.5 VC-T e-POWER 2024 | 75 kg |
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid 2022 | 75 kg |
Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Hybrid 2024 | 75 kg |
VW Tiguan 1.5 eTSI OPF 2024 | 75 kg |
Lynk & Co 01 1.5TD PHEV 2024 | 75 kg |
Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid 2022 | 75 kg |
Honda ZR-V 2.0 i-MMD e:HEV 2023 | 65 kg |
Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid 116 2021 | 60 kg |
Honda HR-V 1.5 i-MMD e:HEV 2025 | 45 kg |