Silniki Subaru XV
(Maks. obciążenie dachu)Silnik | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
1.6i Trend Lineartronic 84 kW | 80 kg |
2.0ie Trend Lineartronic 110 kW | 80 kg |
Maks. obciążenie dachu w porównaniu do innych modeli Subaru
Subaru XV w porównaniu do innych obecnych modeli Subaru
(Maks. obciążenie dachu)Nazwa wariantu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Outback 2.5i Edition Platinum Cross Lineartronic 124 kW | 68 kg |
Forester 2.0ie Edition Black Platinum Lineartronic 110 kW | 80 kg |
XV 2.0ie Trend Lineartronic 110 kW | 80 kg |
Impreza WRX STi 2.5 Active 221 kW | 80 kg |
Impreza WRX {sedan} WRX STi 2.5 Active 221 kW | 80 kg |
Solterra Comfort 160 kW | 80 kg |
Levorg 2.0i Trend Lineartronic 110 kW | 80 kg |
Crosstrek 2.0ie Trend Lineartronic 100 kW | 80 kg |
Jak maks. obciążenie dachu modelu Subaru XV wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Subaru XV vs. podobne samochody
(Maks. obciążenie dachu)Model samochodu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Nissan X-Trail 1.5 VC-T Mild-Hybrid 2022 | 100 kg |
Honda CR-V 2.0 i-MMD e:HEV 2023 | 83 kg |
Renault Arkana Mild Hybrid 140 2023 | 80 kg |
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid 145 2024 | 80 kg |
Subaru Crosstrek 2.0ie 2024 | 80 kg |
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 2024 | 80 kg |
Subaru Forester 2.0ie 2025 | 80 kg |
Renault Espace E-Tech Full Hybrid 200 2025 | 80 kg |
Renault Rafale E-Tech Full Hybrid 200 2024 | 80 kg |
Subaru XV 1.6i 2021 | 80 kg |
Renault Austral Mild Hybrid 160 2025 | 75 kg |
VW Tiguan 1.5 eTSI OPF 2024 | 75 kg |
Nissan Qashqai 1.5 VC-T e-POWER 2024 | 75 kg |
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid 2022 | 75 kg |
Lynk & Co 01 1.5TD PHEV 2024 | 75 kg |
Opel Mokka 1.2 DI Turbo 2024 | 75 kg |
Honda ZR-V 2.0 i-MMD e:HEV 2023 | 65 kg |
Honda HR-V 1.5 i-MMD e:HEV 2025 | 45 kg |
10. Subaru XV 1.6i 2021
80 kg