Silniki Subaru Tribeca
(Maksymalne obciążenie haka)Silnik | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
B9 Tribeca 3.0R Active {automatic} 180 kW | 80 kg |
Maksymalne obciążenie haka w porównaniu do innych modeli Subaru
Subaru Tribeca w porównaniu do innych obecnych modeli Subaru
(Maksymalne obciążenie haka)Nazwa wariantu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
Trezia 1.3i Trend Sport 73 kW | 50 kg |
G3X Justy G3X Justy 1.3 69 kW | 50 kg |
Justy 1.0 Active 51 kW | 50 kg |
Impreza WRX STi 2.5 Active 221 kW | 75 kg |
Impreza XV WRX STi 2.5 Active 221 kW | 75 kg |
Tribeca 3.6R Active Automatik 190 kW | 80 kg |
Forester 2.5X 126 kW | 80 kg |
7. Forester 2.5X 126 kW
80 kg
Jak maksymalne obciążenie haka modelu Subaru Tribeca wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Subaru Tribeca vs. podobne samochody
(Maksymalne obciążenie haka)Model samochodu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
GWM WEY 03 2.0 PHEV 2024 | 100 kg |
Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI Hybrid 2024 | 100 kg |
VW Tiguan 1.5 eTSI OPF 2024 | 100 kg |
Nissan X-Trail 1.5 VC-T Mild-Hybrid 2022 | 100 kg |
Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 2022 | 100 kg |
WEY Coffee 01 2.0 PHEV 2022 | 100 kg |
Renault Espace E-Tech Full Hybrid 200 2025 | 85 kg |
Renault Rafale E-Tech Full Hybrid 200 2024 | 85 kg |
Opel Grandland 1.6 DI Turbo Plug-in-Hybrid 2024 | 80 kg |
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 2024 | 80 kg |
Subaru B9 Tribeca 3.0R 2008 | 80 kg |
Honda CR-V 2.0 i-MMD e:HEV 2023 | 75 kg |
Renault Arkana Mild Hybrid 140 2023 | 75 kg |
Peugeot 408 1.6 Plug-In Hybrid 225 2023 | 70 kg |
Suzuki Across 2.5 Plug-in-Hybrid 2020 | 70 kg |
1. GWM WEY 03 2.0 PHEV 2024
100 kg