Silniki Subaru Crosstrek
(Maks. obciążenie dachu)Silnik | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
2.0ie Trend Lineartronic 100 kW | 80 kg |
Maks. obciążenie dachu w porównaniu do innych modeli Subaru
Subaru Crosstrek w porównaniu do innych obecnych modeli Subaru
(Maks. obciążenie dachu)Nazwa wariantu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Outback 2.5i Edition Platinum Cross Lineartronic 124 kW | 68 kg |
Impreza 2.0ie Trend Lineartronic 100 kW | 80 kg |
Crosstrek 2.0ie Trend Lineartronic 100 kW | 80 kg |
Solterra Comfort 160 kW | 80 kg |
Forester 2.0ie Edition Black Platinum Lineartronic 110 kW | 80 kg |
XV 2.0ie Trend Lineartronic 110 kW | 80 kg |
Levorg 2.0i Trend Lineartronic 110 kW | 80 kg |
Jak maks. obciążenie dachu modelu Subaru Crosstrek wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Subaru Crosstrek vs. podobne samochody
(Maks. obciążenie dachu)Model samochodu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Nissan X-Trail 1.5 VC-T Mild-Hybrid 2022 | 100 kg |
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid 145 2024 | 80 kg |
Mitsubishi ASX 1.6 Hybrid 2023 | 80 kg |
Renault Arkana TCe 140 2021 | 80 kg |
Renault Rafale E-Tech Full Hybrid 200 2024 | 80 kg |
Renault Espace E-Tech Full Hybrid 200 2023 | 80 kg |
Peugeot 3008 1.6 Plug-In Hybrid 225 2021 | 80 kg |
Subaru Forester 2.0ie 2020 | 80 kg |
Subaru XV 1.6i 2021 | 80 kg |
Subaru Crosstrek 2.0ie 2024 | 80 kg |
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid 2022 | 75 kg |
Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 2022 | 75 kg |
Peugeot 408 1.6 Plug-In Hybrid 225 2023 | 75 kg |
Toyota Highlander 2.5 Hybrid 2021 | 75 kg |
Honda ZR-V 2.0 i-MMD e:HEV 2023 | 65 kg |
Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid 116 2021 | 60 kg |
Honda HR-V 1.5 i-MMD e:HEV 2022 | 45 kg |
9. Subaru XV 1.6i 2021
80 kg