Silniki SsangYong Tivoli
(Maksymalne obciążenie haka)Silnik | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
1.5 GDI-T Amber 2WD {automatic} 120 kW | 60 kg |
1.5 GDI-T Amber 2WD 120 kW | 60 kg |
Maksymalne obciążenie haka w porównaniu do innych modeli SsangYong
SsangYong Tivoli w porównaniu do innych obecnych modeli SsangYong
(Maksymalne obciążenie haka)Nazwa wariantu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
Tivoli 1.5 GDI-T Amber 2WD 120 kW | 60 kg |
Torres 1.5 GDI-T Amber 2WD 120 kW | 60 kg |
Korando E-Motion Bronze 2WD 140 kW | 105 kg |
Rexton 2.2 Diesel Crystal 2WD {5-seats} 133 kW | 133 kg |
Jak maksymalne obciążenie haka modelu SsangYong Tivoli wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
SsangYong Tivoli vs. podobne samochody
(Maksymalne obciążenie haka)Model samochodu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 2021 | 100 kg |
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 2020 | 100 kg |
KIA Sportage 1.6 GDI 2022 | 100 kg |
VW Tiguan 1.5 TSI OPF 2020 | 100 kg |
Renault Austral Mild Hybrid 140 2022 | 85 kg |
Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G 165 2021 | 84 kg |
Hyundai Kona 1.0 T-GDI 2021 | 80 kg |
VW T-Roc 1.0 TSI OPF 2022 | 80 kg |
VW T-Cross 1.0 TSI OPF 2024 | 75 kg |
KIA XCeed 1.0 T-GDI 2022 | 75 kg |
Ford Puma 1.0 EcoBoost 2020 | 75 kg |
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Hybrid 2022 | 75 kg |
Hyundai Bayon 1.2 MPI 2021 | 75 kg |
Dacia Duster TCe 90 2021 | 75 kg |
Renault Captur TCe 100 2020 | 75 kg |
MG HS 1.5T GDI 2023 | 75 kg |
Opel Grandland 1.2 DI Turbo 2022 | 70 kg |
Peugeot 5008 1.2 PureTech 130 2021 | 70 kg |
Opel Crossland 1.2 2021 | 65 kg |
Citroen C5 Aircross PureTech 130 Stop&Start 2022 | 65 kg |
Peugeot 2008 1.2 PureTech 100 2023 | 61 kg |
Citroen C4 PureTech 130 2020 | 61 kg |
SsangYong Tivoli 1.5 GDI-T 2024 | 60 kg |
VW Taigo 1.0 TSI OPF 2021 | 55 kg |
Opel Mokka 1.2 DI Turbo 2021 | 55 kg |
Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Hybrid 2020 | 50 kg |
DS Automobiles DS 3 PureTech 100 2023 | 48 kg |
3. KIA Sportage 1.6 GDI 2022
100 kg
16. MG HS 1.5T GDI 2023
75 kg