Generacje SsangYong Korando
(Kąt natarcia)Rok generacji | Kąt natarcia |
---|---|
Korando, Rok modelowy 1997 (1.Generation) | 0 ° |
Korando, Rok modelowy 2003 (1.Generation (1. Facelift)) | 0 ° |
Korando, Rok modelowy 2011 (2.Generation) | 22.8 ° |
Korando, Rok modelowy 2013 (2.Generation (1. Facelift)) | 22.8 ° |
Korando, Rok modelowy 2017 (2.Generation (2. Facelift)) | 22.8 ° |
Korando, Rok modelowy 2019 (3.Generation) | 18 ° |
Różnica w kącie natarcia między pierwszą generacją (1.Generation) z roku 1997 a ostatnią generacją (3.Generation) z roku 2019 wynosi 18°.
Kąt natarcia obecnej generacji modelu Korando wynosi 18 °.
Warianty
Warianty SsangYong Korando: Korando vs. Korando E-Motion
(Kąt natarcia)Nazwa wariantu | Kąt natarcia |
---|---|
Korando | 18 ° |
Korando E-Motion | 18 ° |
1. Korando
18 °
2. Korando E-Motion
18 °
Kąt natarcia w porównaniu do innych modeli SsangYong
SsangYong Korando w porównaniu do innych obecnych modeli SsangYong
(Kąt natarcia)Nazwa wariantu | Kąt natarcia |
---|---|
Tivoli | 17.5 ° |
Korando | 18 ° |
Korando E-Motion | 18 ° |
Tivoli Grand | 18 ° |
Torres | 18 ° |
Jak kąt natarcia modelu SsangYong Korando wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
SsangYong Korando vs. podobne samochody
(Kąt natarcia)Model samochodu | Kąt natarcia |
---|---|
Hyundai Tucson 2004 | 28.2 ° |
Renault Koleos 2008 | 27 ° |
SsangYong Actyon 2006 | 26 ° |
ALPINA XD4 2018 | 25.7 ° |
ALPINA XD3 2013 | 25.7 ° |
Jaguar E-Pace 2018 | 22.8 ° |
Citroen C-Crosser 2007 | 22 ° |
Volvo XC60 2008 | 22 ° |
Ford Edge 2016 | 21 ° |
Ford Kuga 2008 | 21 ° |
Mercedes-Benz GLC 2015 | 19.9 ° |
Peugeot 4008 2012 | 19 ° |
Mercedes-Benz GLB 2019 | 18 ° |
SsangYong Korando 2019 | 18 ° |
Dodge Nitro 2007 | 17 ° |
Hyundai Grand Santa Fe 2013 | 16.7 ° |
1. Hyundai Tucson 2004
28.2 °
4. ALPINA XD4 2018
25.7 °
5. ALPINA XD3 2013
25.7 °
6. Jaguar E-Pace 2018
22.8 °
8. Volvo XC60 2008
22 °
9. Ford Edge 2016
21 °
10. Ford Kuga 2008
21 °
11. Mercedes-Benz GLC 2015
19.9 °
15. Dodge Nitro 2007
17 °