Napęd na przednią oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
185 km/h
280 Nm
115 - 130 kW
17 - 18 kWh/100km
12 - 13 kWh/100km
21 - 22 kWh/100km
1562 kg
310 - 400 km
50 - 61 kWh
48 - 57 kWh
3-fazowy
AC:11,0 DC:87,0kW
Typ 2
Litowo-żelazofosforanowy, Niklowo-kobaltowo-manganowy
CCS
z przodu pośrodku
115 kW / 156 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 8 s |
Maks. prędkość | 185 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 17 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 11 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 12 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 21 kWh/100km |
Moment obrotowy | 280 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 61 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 57 kWh |
Zasięg (WLTP) | 400 km |
130 kW / 177 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 8 s |
Maks. prędkość | 185 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 17 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 11 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 12 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 22 kWh/100km |
Moment obrotowy | 280 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 50 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 48 kWh |
Zasięg (WLTP) | 320 km |
0
2022
Wprowadzono MG5 1. Generation.