Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
200 km/h
410 - 665 Nm
132 - 212 kW
4.9 - 7.9 s
19.4 - 20.9 kWh/100km
15 - 16.6 kWh/100km
25.2 - 27.1 kWh/100km
1810 - 1920 kg
370 - 402 km
69.9 kWh
66.1 kWh
DC:92,0kW
Typ 2
Litowy
CCS
po prawej z tyłu
132 kW / 180 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 7.9 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 19.4 kWh/100km |
Moment obrotowy | 410 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 69.9 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 66.1 kWh |
Zasięg (WLTP) | 402 km |
212 kW / 288 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 4.9 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 20.9 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 16.2 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 16.6 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 27.1 kWh/100km |
Moment obrotowy | 665 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 69.9 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 66.1 kWh |
Zasięg (WLTP) | 370 km |
0
2021
Wprowadzono Marvel R 1. Generation.