Generacje McLaren Super Series
(Promień skrętu)Rok generacji | Promień skrętu |
---|---|
Super Series, Rok modelowy 2011 (Super Series 1. Generation) | 12 m |
Super Series, Rok modelowy 2014 (Super Series 2. Generation) | 12 m |
Różnica w promieniu skrętu między pierwszą generacją (Super Series 1. Generation) z 2011 a ostatnią generacją (Super Series 2. Generation) z 2014 wynosi 0 m.
Promień skrętu obecnej generacji modelu Super Series wynosi 12 m.
Warianty
Warianty McLaren Super Series: 650S vs. 650S Spider vs. 675LT vs. 765LT Spider
(Promień skrętu)Nazwa wariantu | Promień skrętu |
---|---|
650S | 12 m |
650S Spider | 12 m |
675LT | 12 m |
765LT Spider | 12 m |
Promień skrętu w porównaniu do innych modeli McLaren
McLaren Super Series w porównaniu do innych obecnych modeli McLaren
(Promień skrętu)Nazwa wariantu | Promień skrętu |
---|---|
650S | 12 m |
650S Spider | 12 m |
675LT | 12 m |
765LT Spider | 12 m |
GT | 12 m |
GTS | 12 m |
Jak promień skrętu modelu McLaren Super Series wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
McLaren Super Series vs. podobne samochody
(Promień skrętu)Model samochodu | Promień skrętu |
---|---|
Ferrari 488 2015 | 10 m |
Alfa Romeo 4C 2014 | 10 m |
Ferrari F8 2019 | 10 m |
Lamborghini Huracán 2014 | 11 m |
Mercedes-Benz SLS AMG 2010 | 11 m |
Mercedes-Benz AMG GT 2014 | 11 m |
Lexus RC 2016 | 11 m |
ALPINA B4/D4 (4er-Reihe) 2014 | 11 m |
Alpine A110 2017 | 11 m |
Infiniti Q60 2013 | 11 m |
Aston Martin DB9 GT 2015 | 12 m |
Lamborghini Aventador 2011 | 12 m |
McLaren Sports Series 2015 | 12 m |
McLaren Ultimate Series 2013 | 12 m |
Lamborghini Centenario 2016 | 12 m |
Bugatti Chiron 2016 | 12 m |
Lamborghini Veneno 2013 | 12 m |
Bugatti Divo 2018 | 12 m |
Aston Martin DB11 2016 | 12 m |
Aston Martin DBS Superleggera 2018 | 12 m |
BMW i8 2014 | 12 m |
Aston Martin One-77 2010 | 12 m |
McLaren Super Series 2014 | 12 m |
1. Ferrari 488 2015
10 m
3. Ferrari F8 2019
10 m
7. Lexus RC 2016
11 m
9. Alpine A110 2017
11 m
21. BMW i8 2014
12 m