Generacje Mazda 2 Hybrid
(Promień skrętu)Rok generacji | Promień skrętu |
---|---|
2 Hybrid, Rok modelowy 2022 (2 Hybrid ZV) | 10 m |
2 Hybrid, Rok modelowy 2024 (2 Hybrid ZV (1. Facelift)) | 10 m |
Różnica w promieniu skrętu między pierwszą generacją (2 Hybrid ZV) z 2022 a ostatnią generacją (2 Hybrid ZV (1. Facelift)) z 2024 wynosi 0 m.
Promień skrętu obecnej generacji modelu 2 Hybrid wynosi 10 m.
Promień skrętu w porównaniu do innych modeli Mazda
Mazda 2 Hybrid w porównaniu do innych obecnych modeli Mazda
(Promień skrętu)Nazwa wariantu | Promień skrętu |
---|---|
3 | 10 m |
3 Fastback | 10 m |
CX-30 | 10 m |
MX-5 RF | 10 m |
MX-5 Roadster | 10 m |
2 Hybrid | 10 m |
CX-60 | 11 m |
6e | 11 m |
MX-30 | 11 m |
CX-80 | 12 m |
1. 3
10 m
2. 3 Fastback
10 m
3. CX-30
10 m
4. MX-5 RF
10 m
5. MX-5 Roadster
10 m
6. 2 Hybrid
10 m
7. CX-60
11 m
8. 6e
11 m
9. MX-30
11 m
10. CX-80
12 m
Jak promień skrętu modelu Mazda 2 Hybrid wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Mazda 2 Hybrid vs. podobne samochody
(Promień skrętu)Model samochodu | Promień skrętu |
---|---|
Estrima Birò 2022 | 5 m |
ARI Motors 452/802 2019 | 6 m |
ARI Motors Soleno 2024 | 7 m |
ARI Motors 902 2023 | 7 m |
Silence S04 Nanocar 2024 | 7 m |
Fiat Topolino 2023 | 7 m |
Citroen Ami 2024 | 7 m |
ARI Motors Bruni 2024 | 8 m |
Aixam Ambition 2023 | 8 m |
Aixam Minauto 2023 | 8 m |
Daewoo Nexia 1995 | 9 m |
Ligier Myli 2023 | 9 m |
Aixam Mega 2024 | 9 m |
Skoda Scala 2024 | 10 m |
Hyundai i30 2024 | 10 m |
Alpine A290 2024 | 10 m |
BYD Dolphin 2023 | 10 m |
VW ID.3 2023 | 10 m |
Peugeot 508 2023 | 10 m |
Lexus LBX 2024 | 10 m |
Mazda 2 Hybrid 2024 | 10 m |
Sono Motors Sion 2021 | 11 m |
GWM ORA 03 2024 | 11 m |
Audi Q2 2020 | 11 m |
BMW i4 2024 | 12 m |
14. Skoda Scala 2024
10 m
15. Hyundai i30 2024
10 m
16. Alpine A290 2024
10 m
17. BYD Dolphin 2023
10 m
18. VW ID.3 2023
10 m
19. Peugeot 508 2023
10 m
20. Lexus LBX 2024
10 m
23. GWM ORA 03 2024
11 m
24. Audi Q2 2020
11 m
25. BMW i4 2024
12 m