Silniki KGM Korando
(Maks. obciążenie dachu)Silnik | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
1.5 GDI-T Core 2WD 120 kW | 100 kg |
1.5 GDI-T Bliss 2WD {automatic} 120 kW | 100 kg |
Maks. obciążenie dachu w porównaniu do innych modeli KGM
KGM Korando w porównaniu do innych obecnych modeli KGM
(Maks. obciążenie dachu)Nazwa wariantu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Tivoli 1.5 GDI-T Core 2WD 120 kW | 75 kg |
Torres EVX Core 152 kW | 100 kg |
Korando 1.5 GDI-T Core 2WD 120 kW | 100 kg |
2. Torres EVX Core 152 kW
100 kg
Jak maks. obciążenie dachu modelu KGM Korando wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
KGM Korando vs. podobne samochody
(Maks. obciążenie dachu)Model samochodu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
KIA Sportage 1.6 T-GDI 2022 | 100 kg |
Hyundai Kona 1.0 T-GDI 2023 | 100 kg |
KGM Torres 1.5 GDI-T 2025 | 100 kg |
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 2024 | 100 kg |
KGM Korando 1.5 GDI-T 2025 | 100 kg |
Dacia Bigster mild hybrid 130 2025 | 80 kg |
Mitsubishi ASX 1.0 Turbo 2024 | 80 kg |
KIA XCeed 1.0 T-GDI 2022 | 80 kg |
Renault Captur TCe 90 2024 | 80 kg |
Dacia Duster TCe 130 2024 | 80 kg |
Skoda Karoq 1.0 TSI 2021 | 75 kg |
Skoda Kamiq 1.0 TSI 2024 | 75 kg |
Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 2024 | 75 kg |
Citroen C5 Aircross PureTech 130 Stop&Start 2022 | 75 kg |
MG HS 1.5T GDI 2024 | 75 kg |
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Hybrid 2022 | 75 kg |
VW T-Cross 1.0 TSI OPF 2024 | 75 kg |
VW T-Roc 1.0 TSI OPF 2022 | 75 kg |
KGM Tivoli 1.5 GDI-T 2025 | 75 kg |
VW Taigo 1.0 TSI OPF 2021 | 75 kg |
SEAT Arona 1.0 TSI 2021 | 75 kg |
Mazda CX-30 2.0 e-SKYACTIV-G 122 2019 | 75 kg |
Peugeot 2008 1.2 PureTech 100 2023 | 70 kg |
DS Automobiles DS 3 PureTech 100 2023 | 70 kg |
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI 2024 | 70 kg |
Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 2024 | 50 kg |
3. KGM Torres 1.5 GDI-T 2025
100 kg
15. MG HS 1.5T GDI 2024
75 kg