Silniki Hyundai Kona
(Maksymalne obciążenie haka)Silnik | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
1.0 T-GDI Select 74 kW | 80 kg |
1.0 T-GDI Trend DCT 88 kW | 80 kg |
1.0 T-GDI Select 88 kW | 80 kg |
1.6 GDI Hybrid Select DCT 95 kW | 80 kg |
1.6 T-GDI Select DCT 102 kW | 80 kg |
1.6 T-GDI Select 102 kW | 80 kg |
1.6 GDI Hybrid Select DCT 104 kW | 80 kg |
1.6 T-GDI N Line DCT 125 kW | 80 kg |
1.6 T-GDI N Line DCT 146 kW | 80 kg |
Elektro 115 kW | 100 kg |
10. Elektro 115 kW
100 kg
Warianty
Warianty Hyundai Kona: Kona vs. Kona Elektro
(Maksymalne obciążenie haka)Nazwa wariantu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
Kona | 80 kg |
Kona Elektro | 100 kg |
1. Kona
80 kg
2. Kona Elektro
100 kg
Maksymalne obciążenie haka w porównaniu do innych modeli Hyundai
Hyundai Kona w porównaniu do innych obecnych modeli Hyundai
(Maksymalne obciążenie haka)Nazwa wariantu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
i10 1.0 T-GDI N Line 74 kW | 60 kg |
i40 Kombi Kombi 1.6 CRDi Space 85 kW | 60 kg |
i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid Prime DCT 88 kW | 75 kg |
IONIQ Hybrid 0kW 2019 100 kW | 75 kg |
Bayon 1.0 T-GDI 48-Volt-Mildhybrid Prime iMT 88 kW | 75 kg |
Kona Elektro 160 kW | 80 kg |
i30 0kW 2020 (m) 206 kW | 80 kg |
i30 Fastback 0kW 2020 (m) 206 kW | 80 kg |
i30 Kombi 0kW 2020 (m) 206 kW | 80 kg |
i30 N 0kW 2020 (m) 206 kW | 80 kg |
i30 N Fastback 0kW 2020 (m) 206 kW | 80 kg |
Kona Elektro Elektro 160 kW | 100 kg |
IONIQ 5 N 448 kW | 100 kg |
IONIQ 6 UNIQ-Paket 4WD 239 kW | 100 kg |
Tucson 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid Allrad Automatik 195 kW | 100 kg |
Santa Fe 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid 4WD {automatic} 195 kW | 100 kg |
Staria 2.2 CRDi Trend {automatic} 130 kW | 100 kg |
H-1 Cargo Cargo 2.5 CRDi Profi 85 kW | 100 kg |
H-1 Travel Cargo 2.5 CRDi Profi 85 kW | 100 kg |
6. Kona Elektro 160 kW
80 kg
13. IONIQ 5 N 448 kW
100 kg
Jak maksymalne obciążenie haka modelu Hyundai Kona wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Hyundai Kona vs. podobne samochody
(Maksymalne obciążenie haka)Model samochodu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
SsangYong Korando 1.5 GDI-T 2019 | 105 kg |
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 2020 | 100 kg |
KIA Sportage 1.6 GDI 2022 | 100 kg |
Ford Kuga 1.5 EcoBoost 2019 | 100 kg |
VW Tiguan 1.5 TSI OPF 2020 | 100 kg |
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 2021 | 100 kg |
Renault Austral Mild Hybrid 140 2022 | 85 kg |
Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G 165 2021 | 84 kg |
Toyota RAV4 2.0 2019 | 80 kg |
VW T-Roc 1.0 TSI OPF 2022 | 80 kg |
Hyundai Kona 1.0 T-GDI 2023 | 80 kg |
Mazda CX-30 2.0 e-SKYACTIV-G 122 2019 | 75 kg |
MG HS 1.5T GDI 2023 | 75 kg |
KIA XCeed 1.0 T-GDI 2022 | 75 kg |
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Hybrid 2022 | 75 kg |
Ford Puma 1.0 EcoBoost 2020 | 75 kg |
Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 2019 | 75 kg |
Skoda Kamiq 1.0 TSI 2019 | 75 kg |
Opel Grandland 1.2 DI Turbo 2022 | 70 kg |
Citroen C5 Aircross PureTech 130 Stop&Start 2022 | 65 kg |
Opel Crossland 1.2 2021 | 65 kg |
Citroen C4 PureTech 130 2020 | 61 kg |
Peugeot 2008 1.2 PureTech 100 2023 | 61 kg |
SsangYong Tivoli 1.5 GDI-T 2019 | 60 kg |
SsangYong Torres 1.5 GDI-T 2023 | 60 kg |