Generacje Ford EcoSport
(Kąt podejścia)Rok generacji | Kąt podejścia |
---|---|
EcoSport, Rok modelowy 2014 (1.Generation) | 23.3 ° |
EcoSport, Rok modelowy 2017 (1.Generation (1. Facelift)) | 23.3 ° |
Różnica w kącie rampy pomiędzy pierwszą generacją (1.Generation) z 2014 a ostatnią generacją (1.Generation (1. Facelift)) z 2017 wynosi 0°.
Kąt podejścia obecnej generacji modelu EcoSport wynosi 23.3 °.
Kąt podejścia w porównaniu do innych modeli Ford
Ford EcoSport w porównaniu do innych obecnych modeli Ford
(Kąt podejścia)Nazwa wariantu | Kąt podejścia |
---|---|
Capri | 15.7 ° |
Explorer EV | 16.5 ° |
Bronco | 21.9 ° |
Ranger | 22 ° |
EcoSport | 23.3 ° |
Ranger Raptor | 24 ° |
1. Capri
15.7 °
2. Explorer EV
16.5 °
3. Bronco
21.9 °
4. Ranger
22 °
5. EcoSport
23.3 °
6. Ranger Raptor
24 °
Jak kąt podejścia modelu Ford EcoSport wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Ford EcoSport vs. podobne samochody
(Kąt podejścia)Model samochodu | Kąt podejścia |
---|---|
Jaguar E-Pace 2018 | 29.4 ° |
Ford EcoSport 2017 | 23.3 ° |
Ford Kuga 2008 | 22 ° |
Volvo XC60 2008 | 22 ° |
Jeep Renegade 2014 | 21.2 ° |
Renault Koleos 2008 | 21 ° |
SsangYong Actyon 2006 | 20 ° |
Dodge Nitro 2007 | 20 ° |
ALPINA XD3 2013 | 19.4 ° |
Citroen C-Crosser 2007 | 19.3 ° |
Peugeot 4008 2012 | 19 ° |
Hyundai Tucson 2004 | 19 ° |
Hyundai Grand Santa Fe 2013 | 15.8 ° |
VW Taigo 2021 | 15.2 ° |
VW T-Cross 2019 | 14.2 ° |
VW T-Roc 2017 | 12.8 ° |
1. Jaguar E-Pace 2018
29.4 °
2. Ford EcoSport 2017
23.3 °
3. Ford Kuga 2008
22 °
4. Volvo XC60 2008
22 °
5. Jeep Renegade 2014
21.2 °
8. Dodge Nitro 2007
20 °
9. ALPINA XD3 2013
19.4 °
10. Citroen C-Crosser 2007
19.3 °
14. VW Taigo 2021
15.2 °
15. VW T-Cross 2019
14.2 °
16. VW T-Roc 2017
12.8 °