Napęd na przednią oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
125 km/h
113 - 125 Nm
33 - 48 kW
13.7 - 19.1 s
13.2 - 14.1 kWh/100km
9.4 - 10.4 kWh/100km
18.6 kWh/100km
1030 - 1050 kg
225 - 228 km
27.4 kWh
26.8 kWh
186 kg
1-fazowy
AC:2,3-3,7 , AC:2,3-3,7 DC:30,0kW
Typ 2
Litowy
CCS (dopłata: 600 euro)
z przodu pośrodku
33 kW / 45 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 19.1 s |
Maks. prędkość | 125 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 14.1 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 9.5 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 10.4 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 18.9 kWh/100km |
Moment obrotowy | 125 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 27.4 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 26.8 kWh |
Zasięg (WLTP) | 225 km |
48 kW / 65 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 13.7 s |
Maks. prędkość | 125 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 13.2 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 7.7 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 9.4 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 18.6 kWh/100km |
Moment obrotowy | 113 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 27.4 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 26.8 kWh |
Zasięg (WLTP) | 228 km |
0
2021
Wprowadzono Spring 1. Generation.
2024
Spring 1. Generation (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił Spring 1. Generation.