Silniki CITROËN Spacetourer
(Maks. obciążenie dachu)Silnik | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
e-Spacetourer M Plus 100 kW | 100 kg |
Maks. obciążenie dachu w porównaniu do innych modeli CITROËN
CITROËN Spacetourer w porównaniu do innych obecnych modeli CITROËN
(Maks. obciążenie dachu)Nazwa wariantu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
C3 Aircross PureTech 130 Stop&Start Plus EAT6 96 kW | 40 kg |
C3 PureTech 110 Stop&Start Plus 81 kW | 70 kg |
C5 Aircross Hybrid 225 Stop&Start Feel Pack e-EAT8 165 kW | 75 kg |
C5 X Hybrid 225 Stop&Start Plus e-EAT8 165 kW | 85 kg |
Berlingo e-Berlingo M Max 100 kW | 100 kg |
Berlingo MPV e-Berlingo M Max 100 kW | 100 kg |
e-Berlingo e-Berlingo M Max 100 kW | 100 kg |
e-Spacetourer e-Spacetourer XL Max 100 kW | 100 kg |
e-Jumpy Kombi {VAN} standard 1.5 BlueHDi 120 S&S 88 kW | 150 kg |
Holidays BlueHDi 180 {StartStop} EAT8 130 kW | 150 kg |
Jumpy {VAN} {VAN} standard 1.5 BlueHDi 120 S&S 88 kW | 170 kg |
Jak maks. obciążenie dachu modelu CITROËN Spacetourer wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
CITROËN Spacetourer vs. podobne samochody
(Maks. obciążenie dachu)Model samochodu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Citroen e-Spacetourer M (50 kWh) 2024 | 100 kg |
Hyundai IONIQ 5 (58 kWh) 2021 | 80 kg |
Ford Explorer EV Standard Range (52 kWh) 2024 | 75 kg |
Toyota bZ4X 2022 | 75 kg |
Nissan Ariya (63 kWh) 2022 | 75 kg |
Ford Capri Standard Range (52 kWh) 2024 | 75 kg |
VW ID.4 Pro Performance 2020 | 75 kg |
Skoda Enyaq 60 2021 | 75 kg |
BYD Atto 3 2022 | 50 kg |
smart #3 2023 | 50 kg |
4. Toyota bZ4X 2022
75 kg
8. Skoda Enyaq 60 2021
75 kg
9. BYD Atto 3 2022
50 kg
10. smart #3 2023
50 kg