Generacje BMW 7{series}
(Promień skrętu)Rok generacji | Promień skrętu |
---|---|
7er-Reihe, Rok modelowy 1977 (E23) | 11 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 1987 (E32) | 11 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 1994 (E38) | 11 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 1998 (7er-Reihe E38 (1. Facelift)) | 11 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 2001 (E65/E66) | 12 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 2005 (E65/E66 (1. Facelift)) | 12 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 2008 (F01/F02) | 12 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 2012 (F01/F02 (1. Facelift)) | 12 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 2015 (G11/G12) | 12 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 2019 (G11/G12 (1. Facelift)) | 12 m |
7er-Reihe, Rok modelowy 2023 (7er-Reihe G70) | 12 m |
Różnica w promieniu skrętu między pierwszą generacją (E23) z 1977 a ostatnią generacją (7er-Reihe G70) z 2023 wynosi 1 m.
Promień skrętu obecnej generacji modelu 7{series} wynosi 12 m.
Warianty
Warianty BMW 7{series}: 7{series} vs. 7{series} M Performance
(Promień skrętu)Nazwa wariantu | Promień skrętu |
---|---|
7{series} | 12 m |
7{series} M Performance | 12 m |
1. 7{series}
12 m
Promień skrętu w porównaniu do innych modeli BMW
BMW 7{series} w porównaniu do innych obecnych modeli BMW
(Promień skrętu)Nazwa wariantu | Promień skrętu |
---|---|
i3 | 9 m |
i3s | 10 m |
8{series} Cabrio | 11 m |
8{series} Coupé | 11 m |
8{series} M Performance Cabrio | 11 m |
8{series} M Performance Coupé | 11 m |
i5 M Performance Limousine | 11 m |
i5 M Performance Touring | 11 m |
4{series} Cabrio | 11 m |
4{series} Coupé | 11 m |
3{series} Limousine | 11 m |
2{series} Coupé | 11 m |
2{series} M Performance Coupé | 11 m |
2{series} M2 Coupé | 11 m |
Z4 M Performance Roadster | 11 m |
Z4 Roadster | 11 m |
X1 | 11 m |
X1 M Performance | 11 m |
2{series} Active Tourer | 11 m |
iX1 | 11 m |
iX2 | 11 m |
2{series} Gran Coupé | 11 m |
2{series} Gran Coupé M Performance | 11 m |
1{series} | 11 m |
1{series} M Performance | 11 m |
X2 | 11 m |
X2 M Performance | 11 m |
5{series} Limousine | 12 m |
5{series} M5 Touring | 12 m |
5{series} Touring | 12 m |
iX | 12 m |
iX M Performance | 12 m |
8{series} Gran Coupé | 12 m |
8{series} M Performance Gran Coupé | 12 m |
8{series} M8 Cabrio | 12 m |
8{series} M8 Coupé | 12 m |
8{series} M8 Gran Coupé | 12 m |
X5 | 12 m |
X5 M | 12 m |
X5 M Performance | 12 m |
X6 | 12 m |
X6 M | 12 m |
X6 M Performance | 12 m |
i5 Limousine | 12 m |
i5 Touring | 12 m |
7{series} | 12 m |
7{series} M Performance | 12 m |
4{series} M Performance Cabrio | 12 m |
4{series} M Performance Coupé | 12 m |
4{series} M4 Cabrio | 12 m |
4{series} M4 Coupé | 12 m |
4{series} M4 CS Coupé | 12 m |
3{series} M Performance Touring | 12 m |
3{series} M3 CS Touring | 12 m |
3{series} M3 Limousine | 12 m |
i4 | 12 m |
i4 M Performance | 12 m |
iX3 | 12 m |
X3 | 12 m |
X3 M | 12 m |
X3 M Performance | 12 m |
X4 | 12 m |
X4 M | 12 m |
X4 M Performance | 12 m |
i8 Coupé | 12 m |
i8 Roadster | 12 m |
i7 | 13 m |
i7 M Performance | 13 m |
X7 | 13 m |
X7 M Performance | 13 m |
1. i3
9 m
2. i3s
10 m
3. 8{series} Cabrio
11 m
4. 8{series} Coupé
11 m
9. 4{series} Cabrio
11 m
10. 4{series} Coupé
11 m
12. 2{series} Coupé
11 m
16. Z4 Roadster
11 m
17. X1
11 m
18. X1 M Performance
11 m
20. iX1
11 m
21. iX2
11 m
24. 1{series}
11 m
26. X2
11 m
27. X2 M Performance
11 m
31. iX
12 m
32. iX M Performance
12 m
38. X5
12 m
39. X5 M
12 m
40. X5 M Performance
12 m
41. X6
12 m
42. X6 M
12 m
43. X6 M Performance
12 m
44. i5 Limousine
12 m
45. i5 Touring
12 m
46. 7{series}
12 m
56. i4
12 m
57. i4 M Performance
12 m
58. iX3
12 m
59. X3
12 m
60. X3 M
12 m
61. X3 M Performance
12 m
62. X4
12 m
63. X4 M
12 m
64. X4 M Performance
12 m
65. i8 Coupé
12 m
66. i8 Roadster
12 m
67. i7
13 m
68. i7 M Performance
13 m
69. X7
13 m
70. X7 M Performance
13 m
Jak promień skrętu modelu BMW 7{series} wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
BMW 7{series} vs. podobne samochody
(Promień skrętu)Model samochodu | Promień skrętu |
---|---|
Ligier JS 50 2019 | 8 m |
Aixam Ambition 2023 | 8 m |
Aixam Emotion 2020 | 8 m |
Aixam Minauto 2023 | 8 m |
Casalini 550 2022 | 9 m |
Casalini M20 2022 | 9 m |
Ligier JS 60 2020 | 9 m |
Peugeot 508 2023 | 10 m |
SEAT Ateca 2020 | 10 m |
VW XL1 2014 | 10 m |
Genesis G90 2023 | 11 m |
XPeng P7 2024 | 11 m |
BYD Seal 2023 | 11 m |
ALPINA B7/B11/B12 (7er-Reihe) 1987 | 11 m |
ALPINA B3/B6/B8/C1/D3 (3er-Reihe) 1987 | 11 m |
Lada Granta 2013 | 11 m |
Borgward Isabella 1954 | 11 m |
Mercedes-Benz Marco Polo 2024 | 11 m |
Hyundai Staria 2021 | 11 m |
VW Arteon 2020 | 11 m |
Cadillac XT4 2020 | 11 m |
DS Automobiles DS 7 2022 | 11 m |
BMW 7er-Reihe 2023 | 12 m |
BMW i5 2023 | 12 m |
NIO ET7 2022 | 12 m |
BYD Han 2022 | 12 m |
Lexus ES 2021 | 12 m |
Maxus T60 MAX 2025 | 12 m |
ALPINA XD4 2021 | 12 m |
Jeep Gladiator 2021 | 13 m |
8. Peugeot 508 2023
10 m
9. SEAT Ateca 2020
10 m
10. VW XL1 2014
10 m
11. Genesis G90 2023
11 m
12. XPeng P7 2024
11 m
13. BYD Seal 2023
11 m
16. Lada Granta 2013
11 m
20. VW Arteon 2020
11 m
24. BMW i5 2023
12 m
25. NIO ET7 2022
12 m
26. BYD Han 2022
12 m
27. Lexus ES 2021
12 m
29. ALPINA XD4 2021
12 m
Podobne samochody

Typ nadwozia
Sedan
Długość
5465 mm
Szerokość
1930 mm
Wysokość
1490 mm
Rozstaw osi
3370 mm
Pojemność bagażnika
368 l
Ciężar
2470 kg
Drzwi
4
Promień skrętu
11 m
(-8%)

Typ nadwozia
Sedan
Długość
4725 mm
Szerokość
1827 mm
Wysokość
1440 mm
Rozstaw osi
2851 mm
Pojemność bagażnika
480 l
Ciężar
1875 kg
Drzwi
4
Promień skrętu
12 m
(0%)
Typ nadwozia
Sedan
Długość
4949 mm
Szerokość
1880 mm
Wysokość
1468 mm
Rozstaw osi
2961 mm
Pojemność bagażnika
540 l
Ciężar
1825 kg
Drzwi
4
Promień skrętu
11 m
(-8%)
Typ nadwozia
Sedan
Długość
5060 mm
Szerokość
1900 mm
Wysokość
1515 mm
Rozstaw osi
2995 mm
Pojemność bagażnika
520 l
Ciężar
1800 kg
Drzwi
4
Promień skrętu
12 m
(0%)

2023
• Typ 952
Typ nadwozia
Sedan
Długość
4650 mm
Szerokość
1860 mm
Wysokość
1438 mm
Rozstaw osi
2820 mm
Pojemność bagażnika
480 l
Ciężar
1620 kg
Drzwi
4
Promień skrętu
12 m
(0%)
Typ nadwozia
Sedan
Długość
4751 mm
Szerokość
1820 mm
Wysokość
1438 mm
Rozstaw osi
2865 mm
Pojemność bagażnika
455 l
Ciężar
1625 kg
Drzwi
4
Promień skrętu
11 m
(-8%)
Porównaj z ...
Znajdź idealne dopasowanie
Porównaj swój samochód z innymi modelami