Długość
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
5370 mm
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
5325 mm
Rozstaw osi
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
3270 mm
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
3085 mm
Szerokość
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
1918 mm
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1800 mm
Szerokość z lusterkami
Wysokość
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
1868 mm
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1795 mm
Prześwit
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
227 - 310 mm
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
235 - 266 mm
Promień skrętu
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
12.60 - 12.80 m
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
12.90 - 13.00 m
Bagażnik/wnętrze
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Diesel
Skrzynia biegów
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
180 - 190 km/h
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
170 - 175 km/h
Moc
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
125 - 215 kW
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
110 - 150 kW
Moment obrotowy
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
405 - 600 Nm
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
400 - 500 Nm
Pojemność skokowa
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
2000 - 3000 ccm
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
2393 - 2755 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
7.9 - 12.1 s
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
10.7 - 13.2 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
8.4 l/100km
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
9.2 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
227.0 - 242.0 g/km
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
220.0 - 315.0 g/km
Norma emisji
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
Ciężarówka
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Ciężarówka
Rozmiar opony
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
225/70R17
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
255/70R16
Hałas
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
71 - 72 dB
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
71 - 72 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1960 - 2205 kg
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
2082 - 2486 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
3130 - 3350 kg
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
3000 - 3210 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
2500 - 3500 kg
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
2800 - 3500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
750 kg
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
120 - 140 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
21.00 - 24.00 °
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
23.00 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
25.60 - 28.90 °
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
25.00 - 26.00 °
Kąt natarcia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
30.00 - 32.00 °
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
29.00 °
Brodenie
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
800.00 - 850.00 mm
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
700.00 mm