Porównanie: Suzuki Vitara vs. konkurencja

# Suzuki Vitara Ford EcoSport VW T-Cross Suzuki Ignis VW Taigo Fiat 500X Opel Mokka SEAT Arona Skoda Kamiq Nissan Juke Citroen C3 Aircross Opel Crossland Hyundai Bayon

Dodaj do porównania

Generacja
2.Generation (1. Facelift) (LY)
2018 - Teraz
1.Generation (1. Facelift) (JK8)
2017 - 2022
T-Cross 1. Generation (1. Facelift) (C1)
2024 - Teraz
Ignis 3.Generation (1. Facelift) (MF)
2020 - Teraz
Taigo 1. Generation (CS)
2021 - Teraz
500X 334 (2. Facelift) (ZAF 334)
2022 - Teraz
Mokka B (U)
2021 - Teraz
Arona KJ (1. Facelift) (KJ)
2021 - Teraz
Kamiq 1. Generation (1. Facelift) (NW)
2024 - Teraz
Juke F16 (1. Facelift) (F16)
2024 - Teraz
C3 Aircross 1.Generation (1. Facelift) (2)
2021 - Teraz
Crossland 1. Generation (1. Facelift) (P7 MONOCAB C)
2021 - Teraz
Bayon 1. Generation (BC3)
2021 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555555555555
Klasa pojazduMałe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Mikrosamochody (np. Twingo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Opel Crossland 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Skoda Kamiq 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Nissan Juke 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Citroen C3 Aircross 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
5. VW T-Cross 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. SEAT Arona 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
7. VW Taigo 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Hyundai Bayon 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Opel Mokka 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
10. Fiat 500X 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
11. Suzuki Vitara 2018 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
12. Suzuki Ignis 2020 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
13. Ford EcoSport 2017 Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła

Skrzynia biegów

1. Fiat 500X 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. Opel Crossland 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
3. Citroen C3 Aircross 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
4. Ford EcoSport 2017 Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
5. Skoda Kamiq 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. VW T-Cross 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. VW Taigo 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. SEAT Arona 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
9. Nissan Juke 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Automatyczna skrzynia biegów
10. Opel Mokka 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
11. Suzuki Vitara 2018 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna
12. Suzuki Ignis 2020 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Skrzynia CVT
13. Hyundai Bayon 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)

Zużycie/poziom ekologiczny

Emisja CO2 (WLTP)

1. Suzuki Ignis 2020 (nowy) 110.0 - 122.0 g/km
2. Hyundai Bayon 2021 (nowy) 124.0 - 129.0 g/km
3. Skoda Kamiq 2024 (nowy) 122.0 - 130.0 g/km
4. Opel Mokka 2021 (nowy) 115.0 - 133.0 g/km
5. VW Taigo 2021 (nowy) 123.0 - 134.0 g/km
6. VW T-Cross 2024 (nowy) 127.0 - 135.0 g/km
7. Nissan Juke 2024 (nowy) 107.0 - 137.0 g/km
8. Fiat 500X 2022 (nowy) 133.0 - 139.0 g/km
9. SEAT Arona 2021 (nowy) 103.0 - 140.0 g/km
10. Suzuki Vitara 2018 (nowy) 119.0 - 142.0 g/km
11. Opel Crossland 2021 (nowy) 120.0 - 142.0 g/km
13. Ford EcoSport 2017 132.0 - 166.0 g/km

Norma emisji

1. Ford EcoSport 2017 Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
2. Suzuki Ignis 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. Hyundai Bayon 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
4. Nissan Juke 2024 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
5. Fiat 500X 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
6. Opel Crossland 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
7. Citroen C3 Aircross 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. VW Taigo 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
9. SEAT Arona 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Opel Mokka 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Suzuki Vitara 2018 (nowy) Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Skoda Kamiq 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
13. VW T-Cross 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Dopuszczalna masa całkowita

Terenski

Samochód elektryczny


TOPlist