Porównanie: Suzuki SX4 vs. konkurencja

# Suzuki SX4 SEAT Ateca Renault Captur SEAT Arona Skoda Karoq Toyota C-HR KIA Stonic SsangYong Tivoli VW T-Cross Skoda Kamiq Nissan Juke Fiat 500X Ford Puma

Dodaj do porównania

Generacja
2.Generation (1. Facelift) (JY)
2016 - 2021
Ateca 5FP (1. Facelift) (5FP)
2020 - Teraz
Captur II (1. Facelift) (RJB)
2024 - Teraz
Arona KJ (1. Facelift) (KJ)
2021 - Teraz
Karoq 1. Generation (1. Facelift) (NU)
2021 - Teraz
C-HR 2. Generation (X20)
2023 - Teraz
YB (YB)
2017 - Teraz
1.Generation (1. Facelift) (XK)
2019 - Teraz
T-Cross 1. Generation (1. Facelift) (C1)
2024 - Teraz
Kamiq 1. Generation (1. Facelift) (NW)
2024 - Teraz
Juke F16 (1. Facelift) (F16)
2024 - Teraz
500X 334 (2. Facelift) (ZAF 334)
2022 - Teraz
Puma II (1. Facelift) (J2K)
2024 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555555555555
Klasa pojazduNiższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Renault Captur 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Skoda Kamiq 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Nissan Juke 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
4. VW T-Cross 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
5. SEAT Arona 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Ford Puma 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
7. KIA Stonic 2017 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Fiat 500X 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Suzuki SX4 2016 Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
10. Skoda Karoq 2021 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
11. SEAT Ateca 2020 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
12. Toyota C-HR 2023 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
13. SsangYong Tivoli 2019 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła

Paliwo

Skrzynia biegów

1. Fiat 500X 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. SsangYong Tivoli 2019 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
3. Skoda Kamiq 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. VW T-Cross 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. Ford Puma 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. Skoda Karoq 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. SEAT Ateca 2020 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. SEAT Arona 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
9. Nissan Juke 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Automatyczna skrzynia biegów
10. KIA Stonic 2017 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Automatyczna skrzynia biegów
11. Renault Captur 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Automatyczna skrzynia biegów
12. Suzuki SX4 2016 Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)

Zużycie/poziom ekologiczny

Emisja CO2 (WLTP)

1. Toyota C-HR 2023 (nowy) 19.0 - 115.0 g/km
2. Skoda Kamiq 2024 (nowy) 122.0 - 130.0 g/km
3. VW T-Cross 2024 (nowy) 127.0 - 135.0 g/km
4. Ford Puma 2024 (nowy) 121.0 - 136.0 g/km
5. Nissan Juke 2024 (nowy) 107.0 - 137.0 g/km
6. Renault Captur 2024 (nowy) 105.0 - 139.0 g/km
7. Fiat 500X 2022 (nowy) 133.0 - 139.0 g/km
8. SEAT Arona 2021 (nowy) 103.0 - 140.0 g/km
9. Suzuki SX4 2016 122.0 - 142.0 g/km
10. KIA Stonic 2017 (nowy) 128.0 - 152.0 g/km
11. Skoda Karoq 2021 (nowy) 124.0 - 175.0 g/km
12. SEAT Ateca 2020 (nowy) 126.0 - 186.0 g/km

Norma emisji

1. Suzuki SX4 2016 Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
2. KIA Stonic 2017 (nowy) Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. Ford Puma 2024 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
4. Nissan Juke 2024 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
5. Fiat 500X 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
6. SEAT Arona 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
7. Skoda Karoq 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
8. SsangYong Tivoli 2019 (nowy) Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
9. SEAT Ateca 2020 (nowy) Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Toyota C-HR 2023 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Skoda Kamiq 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
12. VW T-Cross 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
13. Renault Captur 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Masa własna (UE)

Dopuszczalna masa całkowita

Terenski

Samochód elektryczny


TOPlist