Długość
1. Renault R5 2024 (nowy)
3920 mm
2. Porsche 550 Spyder 1954
3600 mm
Rozstaw osi
1. Renault R5 2024 (nowy)
2540 mm
2. Porsche 550 Spyder 1954
2100 mm
Szerokość
1. Renault R5 2024 (nowy)
1770 mm
2. Porsche 550 Spyder 1954
1550 mm
Wysokość
1. Renault R5 2024 (nowy)
1500 mm
2. Porsche 550 Spyder 1954
1050 mm
Prześwit
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. Renault R5 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Porsche 550 Spyder 1954
Napęd na tylną oś
Paliwo
2. Porsche 550 Spyder 1954
Benzyna 95
Skrzynia biegów
1. Porsche 550 Spyder 1954
Manualna skrzynia biegów
2. Renault R5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Porsche 550 Spyder 1954
220 km/h
2. Renault R5 2024 (nowy)
150 km/h
Moc
1. Renault R5 2024 (nowy)
70 - 110 kW
Moment obrotowy
1. Renault R5 2024 (nowy)
215 - 245 Nm
2. Porsche 550 Spyder 1954
129 Nm
Pojemność skokowa
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Porsche 550 Spyder 1954
10.0 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Norma emisji
1. Porsche 550 Spyder 1954
Bez katalizatora
2. Renault R5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Porsche 550 Spyder 1954
550 kg
2. Renault R5 2024 (nowy)
1350 - 1450 kg
Dopuszczalna masa całkowita
Przyczepa z hamulcem
Przyczepa (bez hamulców)
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Renault R5 2024 (nowy)
300.0 - 400.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. Renault R5 2024 (nowy)
40.0 - 52.0 kWh
Waga baterii
1. Renault R5 2024 (nowy)
240.0 - 300.0 kg
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. Renault R5 2024 (nowy)
AC:11,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. Renault R5 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Pozycja portu ładowania
2. Renault R5 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne