Porównanie: Peugeot Traveller vs. konkurencja

# Peugeot Traveller Opel Movano Nissan Primastar Renault Master Nissan Interstar DS Automobiles DS 7 Hyundai Santa Fe VW Arteon Isuzu D-Max SsangYong Musso SsangYong Rexton Toyota Hilux VW Amarok

Dodaj do porównania

Generacja
Traveller 1. Generation (1. Facelift)
2024 - Teraz
Movano C (1. Facelift) (Y)
2024 - Teraz
Primastar 4/J4 (4/J4)
2021 - Teraz
Master III (2. Facelift) (M*)
2020 - Teraz
Interstar M* (M*)
2021 - Teraz
DS 7 1. Generation (1. Facelift) (J)
2022 - Teraz
Santa Fe 4.Generation (1. Facelift)
2020 - Teraz
Arteon 1.Generation (1. Facelift) (3H)
2020 - Teraz
D-Max 3.Generation
2020 - Teraz
Musso 3. Generation (1. Facelift) (QK)
2022 - Teraz
Rexton 2.Generation (2. Facelift) (YK)
2021 - Teraz
Hilux AN1P (1. Facelift) (AN1P)
2020 - Teraz
Amarok 2. Generation
2023 - Teraz
KaroseriaDostawczakDostawczakDostawczakDostawczakSUVHatchbackPick-upTerenówkaPick-up
Drzwi444455452
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Opel Movano 2024 (nowy) , Napęd na przednią oś
2. VW Amarok 2023 (nowy) , Napęd na wszystkie koła
6. Nissan Primastar 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Nissan Interstar 2021 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś
8. Renault Master 2020 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś,
9. VW Arteon 2020 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
10. DS Automobiles DS 7 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła,
11. Toyota Hilux 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. SsangYong Musso 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła,
13. SsangYong Rexton 2021 (nowy) Napęd na wszystkie koła

Skrzynia biegów

1. VW Amarok 2023 (nowy) , Automatyczna skrzynia biegów
2. Opel Movano 2024 (nowy) , Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
6. SsangYong Rexton 2021 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
7. VW Arteon 2020 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. DS Automobiles DS 7 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów,
9. Toyota Hilux 2020 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
10. Nissan Primastar 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
11. SsangYong Musso 2022 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów,
12. Nissan Interstar 2021 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna
13. Renault Master 2020 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna, Przekładnia redukcyjna,

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. VW Amarok 2023 (nowy) , Ciężarówka
2. Opel Movano 2024 (nowy) , Ciężarówka, Pojazd elektryczny
8. Nissan Primastar 2021 (nowy) Ciężarówka, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) Kamper (36AP-AR)
9. Renault Master 2020 (nowy) Ciężarówka, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR,
10. SsangYong Rexton 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
11. DS Automobiles DS 7 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR,
12. Toyota Hilux 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Ciężarówka
13. VW Arteon 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny


TOPlist