Długość
1. NIO EL8 2024 (nowy)
5099 mm
2. BYD Tang 2024 (nowy)
4970 mm
Rozstaw osi
1. NIO EL8 2024 (nowy)
3070 mm
2. BYD Tang 2024 (nowy)
2820 mm
Szerokość
1. NIO EL8 2024 (nowy)
1989 mm
2. BYD Tang 2024 (nowy)
1955 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL8 2024 (nowy)
2199 mm
2. BYD Tang 2024 (nowy)
2130 mm
Wysokość
1. NIO EL8 2024 (nowy)
1750 mm
2. BYD Tang 2024 (nowy)
1745 mm
Prześwit
1. NIO EL8 2024 (nowy)
160 mm
2. BYD Tang 2024 (nowy)
150 mm
Promień skrętu
1. BYD Tang 2024 (nowy)
11.8 m
2. NIO EL8 2024 (nowy)
12.4 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. BYD Tang 2024 (nowy)
1655 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
1. BYD Tang 2024 (nowy)
Serie
2. NIO EL8 2024 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. BYD Tang 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
2. NIO EL8 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. BYD Tang 2024 (nowy)
Elektryczność
2. NIO EL8 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. BYD Tang 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. NIO EL8 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. NIO EL8 2024 (nowy)
200 km/h
2. BYD Tang 2024 (nowy)
190 km/h
Moc
1. NIO EL8 2024 (nowy)
480 kW
2. BYD Tang 2024 (nowy)
380 kW
Moment obrotowy
1. NIO EL8 2024 (nowy)
850 Nm
2. BYD Tang 2024 (nowy)
680 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. NIO EL8 2024 (nowy)
4.1 s
2. BYD Tang 2024 (nowy)
4.9 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. NIO EL8 2024 (nowy)
22 l/100km
2. BYD Tang 2024 (nowy)
24 l/100km
Norma emisji
1. NIO EL8 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. BYD Tang 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. NIO EL8 2024 (nowy)
255/50R20
2. BYD Tang 2024 (nowy)
265/45R21
Hałas
1. NIO EL8 2024 (nowy)
68 dB
2. BYD Tang 2024 (nowy)
68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. BYD Tang 2024 (nowy)
2630 kg
2. NIO EL8 2024 (nowy)
2613 - 2633 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. BYD Tang 2024 (nowy)
3205 kg
2. NIO EL8 2024 (nowy)
3190 kg
Przyczepa z hamulcem
1. NIO EL8 2024 (nowy)
2000 kg
2. BYD Tang 2024 (nowy)
1500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. NIO EL8 2024 (nowy)
750 kg
2. BYD Tang 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. NIO EL8 2024 (nowy)
75 kg
2. BYD Tang 2024 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
Terenski
Kąt podejścia
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Brodenie
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. BYD Tang 2024 (nowy)
530 km
2. NIO EL8 2024 (nowy)
390 - 510 km
Całkowita pojemność baterii
1. BYD Tang 2024 (nowy)
108.8 kWh
2. NIO EL8 2024 (nowy)
75 - 100 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. NIO EL8 2024 (nowy)
73.5 - 90 kWh
Waga baterii
1. BYD Tang 2024 (nowy)
617 kg
2. NIO EL8 2024 (nowy)
535 - 555 kg
Ładowanie AC
1. BYD Tang 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. NIO EL8 2024 (nowy)
DC:140,0 kW
2. BYD Tang 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:170,0 kW
Typ portu ładowania
1. NIO EL8 2024 (nowy)
Typ 2
2. BYD Tang 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. NIO EL8 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
2. BYD Tang 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. BYD Tang 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. NIO EL8 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne