Długość
1. Opel Movano 2024 (nowy)
5413 mm
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
5370 mm
3. VW Amarok 2023 (nowy)
5350 mm
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
5325 mm
5. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
5310 mm
6. Mitsubishi L200 2019
5215 mm
7. SsangYong Musso 2022 (nowy)
5095 mm
9. VW Transporter 2021 (nowy)
5050 mm
11. Peugeot Expert 2024 (nowy)
4983 mm
12. Opel Vivaro 2024 (nowy)
4959 mm
13. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
4959 mm
Rozstaw osi
1. Opel Movano 2024 (nowy)
3450 mm
2. Peugeot Expert 2024 (nowy)
3275 mm
3. Opel Vivaro 2024 (nowy)
3275 mm
4. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
3275 mm
5. Ford Ranger 2022 (nowy)
3270 mm
6. VW Amarok 2023 (nowy)
3270 mm
7. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
3125 mm
8. SsangYong Musso 2022 (nowy)
3100 mm
10. VW Transporter 2021 (nowy)
3100 mm
12. Toyota Hilux 2020 (nowy)
3085 mm
13. Mitsubishi L200 2019
3000 mm
Szerokość
1. Opel Movano 2024 (nowy)
2050 mm
3. VW Transporter 2021 (nowy)
2032 mm
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2010 mm
6. SsangYong Musso 2022 (nowy)
1950 mm
7. Peugeot Expert 2024 (nowy)
1920 mm
8. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
1920 mm
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
1918 mm
10. VW Amarok 2023 (nowy)
1910 mm
11. Mitsubishi L200 2019
1815 mm
12. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1810 mm
13. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1800 mm
Szerokość z lusterkami
1. Opel Movano 2024 (nowy)
2690 mm
3. VW Transporter 2021 (nowy)
2275 mm
5. Ford Ranger 2022 (nowy)
2208 mm
6. VW Amarok 2023 (nowy)
2208 mm
7. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2204 mm
8. Peugeot Expert 2024 (nowy)
2204 mm
9. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
2204 mm
10. Mitsubishi L200 2019
2150 mm
Wysokość
1. Opel Movano 2024 (nowy)
2254 mm
2. VW Transporter 2021 (nowy)
1969 mm
5. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
1895 mm
6. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1890 mm
7. Peugeot Expert 2024 (nowy)
1890 mm
8. VW Amarok 2023 (nowy)
1871 mm
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
1868 mm
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
1840 mm
11. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1795 mm
12. Mitsubishi L200 2019
1780 mm
13. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1770 mm
Prześwit
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
227 - 310 mm
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
235 - 266 mm
3. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
230 - 250 mm
4. SsangYong Musso 2022 (nowy)
215 - 220 mm
5. Mitsubishi L200 2019
205 mm
7. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
150 mm
Promień skrętu
1. Mitsubishi L200 2019
11.80 m
2. SsangYong Musso 2022 (nowy)
11.80 - 12.20 m
3. VW Transporter 2021 (nowy)
11.90 - 13.00 m
4. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
11.90 - 13.00 m
5. Opel Movano 2024 (nowy)
12.30 - 14.10 m
6. Toyota Hilux 2020 (nowy)
12.60 - 12.80 m
7. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
12.90 m
8. Opel Vivaro 2024 (nowy)
12.90 m
9. Peugeot Expert 2024 (nowy)
12.90 m
10. VW Amarok 2023 (nowy)
12.90 m
11. Ford Ranger 2022 (nowy)
12.90 - 13.00 m
12. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
13.00 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
3061 - 3497 l
2. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
3061 - 3497 l
3. VW Transporter 2021 (nowy)
469 - 763 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Opel Movano 2024 (nowy)
10000 l
2. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
5300 l
3. Opel Vivaro 2024 (nowy)
5300 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Opel Movano 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. VW Transporter 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
7. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
8. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. Mitsubishi L200 2019
Napęd na wszystkie koła
12. Ford Ranger 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. VW Amarok 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. VW Transporter 2021 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Diesel
4. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Diesel
6. Mitsubishi L200 2019
Diesel
7. VW Amarok 2023 (nowy)
Diesel
8. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
Diesel, Benzyna 98, Elektryczność
9. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
Diesel, Benzyna 98, Elektryczność
10. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
Diesel, Elektryczność
11. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Elektryczność
12. Opel Movano 2024 (nowy)
Elektryczność, Diesel
13. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Elektryczność, Diesel
Skrzynia biegów
1. VW Transporter 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Skrzynia CVT
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
4. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
5. SsangYong Musso 2022 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
6. Mitsubishi L200 2019
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
7. VW Amarok 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
8. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
9. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Skrzynia CVT, Przekładnia redukcyjna
10. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Skrzynia CVT, Przekładnia redukcyjna
11. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Opel Movano 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
Przekładnie
Cylindry
1. VW Amarok 2023 (nowy)
4 - 6
Maks. prędkość
1. VW Transporter 2021 (nowy)
182 - 200 km/h
2. VW Amarok 2023 (nowy)
180 - 190 km/h
3. Ford Ranger 2022 (nowy)
180 - 190 km/h
4. SsangYong Musso 2022 (nowy)
183 - 187 km/h
5. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
130 - 185 km/h
6. Opel Vivaro 2024 (nowy)
130 - 185 km/h
7. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
180 km/h
8. Toyota Hilux 2020 (nowy)
170 - 175 km/h
9. Mitsubishi L200 2019
171 - 174 km/h
10. Opel Movano 2024 (nowy)
155 - 160 km/h
11. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
110 - 150 km/h
12. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
150 km/h
13. Peugeot Expert 2024 (nowy)
130 km/h
Moc
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
125 - 215 kW
2. Opel Movano 2024 (nowy)
88 - 200 kW
3. VW Amarok 2023 (nowy)
125 - 177 kW
4. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
100 - 171 kW
5. VW Transporter 2021 (nowy)
81 - 171 kW
6. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
81 - 171 kW
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
110 - 150 kW
9. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
88 - 130 kW
10. Opel Vivaro 2024 (nowy)
88 - 130 kW
11. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
120 kW
12. Mitsubishi L200 2019
110 kW
Moment obrotowy
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
405 - 600 Nm
2. VW Amarok 2023 (nowy)
405 - 600 Nm
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
400 - 500 Nm
4. Opel Movano 2024 (nowy)
320 - 450 Nm
5. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
310 - 415 Nm
6. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
360 - 415 Nm
7. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
260 - 400 Nm
8. Opel Vivaro 2024 (nowy)
260 - 400 Nm
10. Mitsubishi L200 2019
400 Nm
11. VW Transporter 2021 (nowy)
220 - 390 Nm
12. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
360 Nm
Pojemność skokowa
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
2000 - 3000 ccm
2. VW Amarok 2023 (nowy)
1996 - 2993 ccm
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
2393 - 2755 ccm
4. VW Transporter 2021 (nowy)
1395 - 2488 ccm
5. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
1996 - 2488 ccm
6. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
1996 - 2488 ccm
7. Mitsubishi L200 2019
2268 ccm
8. Opel Movano 2024 (nowy)
2184 ccm
9. SsangYong Musso 2022 (nowy)
2157 ccm
10. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
1499 - 1997 ccm
11. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1499 - 1997 ccm
12. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1898 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
10.7 - 13.2 s
2. Opel Vivaro 2024 (nowy)
10.9 - 14.3 s
3. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
11.0 - 16.9 s
4. Mitsubishi L200 2019
12.4 - 13.5 s
5. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
12.6 s
6. Peugeot Expert 2024 (nowy)
13.3 - 14.2 s
7. Ford Ranger 2022 (nowy)
7.9 - 12.1 s
8. VW Amarok 2023 (nowy)
8.8 - 11.6 s
9. VW Transporter 2021 (nowy)
9.4 - 16.9 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
10. VW Transporter 2021 (nowy)
45 - 63 l
11. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
55 - 63 l
12. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
55 - 63 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Mitsubishi L200 2019
7.5 - 7.9 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. Mitsubishi L200 2019
8.3 - 8.7 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
6.6 l/100km
5. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
6.6 l/100km
6. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
7.3 l/100km
7. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
8.1 l/100km
8. Opel Movano 2024 (nowy)
8.3 l/100km
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
8.4 l/100km
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
8.4 l/100km
11. VW Amarok 2023 (nowy)
8.6 l/100km
12. Toyota Hilux 2020 (nowy)
9.2 l/100km
13. Peugeot Expert 2024 (nowy)
24.2 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Opel Vivaro 2024 (nowy)
172.0 - 203.0 g/km
2. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
172.0 - 203.0 g/km
3. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
212.0 - 241.0 g/km
4. Opel Movano 2024 (nowy)
216.0 - 275.0 g/km
5. Ford Ranger 2022 (nowy)
220.0 - 315.0 g/km
6. SsangYong Musso 2022 (nowy)
221.0 - 245.0 g/km
7. VW Amarok 2023 (nowy)
226.0 - 270.0 g/km
8. Toyota Hilux 2020 (nowy)
227.0 - 242.0 g/km
9. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
36.0 - 235.0 g/km
10. VW Transporter 2021 (nowy)
38.0 - 203.0 g/km
11. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
40.0 - 225.0 g/km
Norma emisji
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Ciężarówka
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
Ciężarówka
3. SsangYong Musso 2022 (nowy)
Ciężarówka
4. VW Amarok 2023 (nowy)
Ciężarówka
5. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
Ciężarówka, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny
6. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
Ciężarówka, Pojazd elektryczny
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Ciężarówka
8. VW Transporter 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Ciężarówka, Euro 6e (WLTP) 36EA
9. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny
10. Mitsubishi L200 2019
Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG
11. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
13. Opel Movano 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
Rozmiar opony
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
205R16C
2. Opel Vivaro 2024 (nowy)
215/60R17CT
3. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
215/65R16C
4. Peugeot Expert 2024 (nowy)
215/65R16C
5. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
215/65R16CT
6. VW Transporter 2021 (nowy)
215/65R16CT
7. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
215/65R16CT
8. Opel Movano 2024 (nowy)
215/70R15C
9. Toyota Hilux 2020 (nowy)
225/70R17
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
235/70R17
11. Mitsubishi L200 2019
245/70R16
12. Ford Ranger 2022 (nowy)
255/70R16
13. VW Amarok 2023 (nowy)
255/70R16
Hałas
2. VW Transporter 2021 (nowy)
68 - 69 dB
3. Mitsubishi L200 2019
69 dB
4. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
68 - 71 dB
5. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
68 - 71 dB
8. Toyota Hilux 2020 (nowy)
71 - 72 dB
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
71 - 72 dB
10. VW Amarok 2023 (nowy)
71 - 72 dB
11. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
67 - 73 dB
12. Opel Vivaro 2024 (nowy)
68 - 73 dB
13. Opel Movano 2024 (nowy)
71 - 74 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1652 - 2188 kg
2. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
1662 - 2240 kg
3. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1870 - 2105 kg
4. VW Transporter 2021 (nowy)
1899 - 2279 kg
5. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1960 - 2205 kg
6. Peugeot Expert 2024 (nowy)
2018 - 2241 kg
7. Opel Movano 2024 (nowy)
2030 - 2940 kg
8. Mitsubishi L200 2019
2039 - 2147 kg
9. SsangYong Musso 2022 (nowy)
2045 - 2260 kg
10. Ford Ranger 2022 (nowy)
2082 - 2486 kg
11. VW Amarok 2023 (nowy)
2262 - 2423 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Opel Movano 2024 (nowy)
3000 - 4000 kg
2. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
2800 - 3400 kg
3. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
3200 - 3400 kg
4. Ford Ranger 2022 (nowy)
3130 - 3350 kg
5. VW Amarok 2023 (nowy)
3190 - 3350 kg
6. SsangYong Musso 2022 (nowy)
2840 - 3260 kg
7. VW Transporter 2021 (nowy)
2600 - 3225 kg
8. Toyota Hilux 2020 (nowy)
3000 - 3210 kg
9. Peugeot Expert 2024 (nowy)
3000 - 3130 kg
10. Mitsubishi L200 2019
2920 - 3110 kg
11. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2695 - 3100 kg
12. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
2695 - 3100 kg
13. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
3000 - 3100 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Opel Movano 2024 (nowy)
2500 - 3500 kg
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
2500 - 3500 kg
3. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
2500 - 3500 kg
4. SsangYong Musso 2022 (nowy)
2600 - 3500 kg
5. Toyota Hilux 2020 (nowy)
2800 - 3500 kg
6. VW Amarok 2023 (nowy)
3200 - 3500 kg
7. Mitsubishi L200 2019
3000 - 3100 kg
8. VW Transporter 2021 (nowy)
1600 - 2800 kg
9. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1000 - 2500 kg
10. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
1000 - 2500 kg
11. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
1850 - 2500 kg
12. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
1850 - 2500 kg
13. Peugeot Expert 2024 (nowy)
1000 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Opel Movano 2024 (nowy)
750 kg
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
750 kg
3. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
750 kg
5. Toyota Hilux 2020 (nowy)
750 kg
6. VW Amarok 2023 (nowy)
750 kg
7. Mitsubishi L200 2019
750 kg
9. Opel Vivaro 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. Opel Vivaro 2024 (nowy)
170 kg
3. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
170 kg
4. Opel Movano 2024 (nowy)
150 kg
6. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
100 kg
7. VW Amarok 2023 (nowy)
85 kg
9. Mitsubishi L200 2019
80 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
100 - 245 kg
2. VW Amarok 2023 (nowy)
200 - 210 kg
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
120 - 140 kg
4. Mitsubishi L200 2019
120 - 125 kg
5. Opel Movano 2024 (nowy)
100 - 120 kg
6. Opel Vivaro 2024 (nowy)
60 - 100 kg
7. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
60 - 100 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
22.90 - 29.00 °
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
21.00 - 24.00 °
3. Mitsubishi L200 2019
24.00 °
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
23.00 °
5. VW Amarok 2023 (nowy)
20.00 - 21.00 °
Maksymalne nachylenie
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
90.00 °
2. Mitsubishi L200 2019
70.00 °
Kąt zejścia
1. Mitsubishi L200 2019
30.00 °
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
25.60 - 28.90 °
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
25.00 - 26.00 °
4. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
22.50 - 24.20 °
5. VW Amarok 2023 (nowy)
22.00 - 23.00 °
Kąt natarcia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
30.00 - 32.00 °
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
29.00 - 30.50 °
3. VW Amarok 2023 (nowy)
29.00 - 30.00 °
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
29.00 °
5. Mitsubishi L200 2019
22.00 °
Brodenie
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
800.00 - 850.00 mm
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
800.00 mm
3. VW Amarok 2023 (nowy)
800.00 mm
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
700.00 mm
5. Mitsubishi L200 2019
500.00 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Opel Movano 2024 (nowy)
420.0 km
2. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
221.0 - 352.0 km
3. Opel Vivaro 2024 (nowy)
212.0 - 351.0 km
4. Peugeot Expert 2024 (nowy)
218.0 - 348.0 km
5. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
56.0 - 327.0 km
6. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
52.0 - 302.0 km
7. VW Transporter 2021 (nowy)
44.0 - 56.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. Opel Movano 2024 (nowy)
110.0 kWh
2. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
16.5 - 82.5 kWh
3. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
16.5 - 82.5 kWh
4. Citroen Jumpy 2024 (nowy)
50.0 - 75.0 kWh
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
50.0 - 75.0 kWh
6. Peugeot Expert 2024 (nowy)
50.0 - 75.0 kWh
7. VW Transporter 2021 (nowy)
13.0 - 16.5 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Ford Transit Custom 2023 (nowy)
11.8 - 64.0 kWh
2. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
11.8 - 64.0 kWh
3. VW Transporter 2021 (nowy)
10.4 - 11.8 kWh
Ładowanie AC
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
Prędkość ładowania AC
13. Peugeot Expert 2024 (nowy)
AC:1,8-11,0 DC:100,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
13. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Lithium
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
13. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne