Długość
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
5063 mm
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
4966 mm
3. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
4870 mm
4. KIA Sorento 2024 (nowy)
4815 mm
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
4745 mm
6. Renault Espace 2023 (nowy)
4722 mm
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
4687 mm
8. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
4680 mm
9. Suzuki Across 2020 (nowy)
4635 mm
10. Peugeot 3008 2024 (nowy)
4542 mm
Rozstaw osi
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
3025 mm
2. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
2910 mm
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2870 mm
4. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2850 mm
5. KIA Sorento 2024 (nowy)
2815 mm
6. Peugeot 408 2023 (nowy)
2787 mm
7. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2739 mm
8. Renault Espace 2023 (nowy)
2738 mm
9. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
2705 mm
10. Suzuki Across 2020 (nowy)
2690 mm
Szerokość
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
2004 mm
2. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
1960 mm
3. Toyota Highlander 2021 (nowy)
1930 mm
4. KIA Sorento 2024 (nowy)
1900 mm
5. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1895 mm
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1890 mm
7. Suzuki Across 2020 (nowy)
1855 mm
8. Peugeot 408 2023 (nowy)
1848 mm
9. Renault Espace 2023 (nowy)
1843 mm
10. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
1840 mm
Szerokość z lusterkami
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
2285 mm
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2215 mm
3. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
2187 mm
4. KIA Sorento 2024 (nowy)
2170 mm
5. Suzuki Across 2020 (nowy)
2160 mm
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2134 mm
7. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2108 mm
8. Renault Espace 2023 (nowy)
2083 mm
9. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
2065 mm
10. Peugeot 408 2023 (nowy)
2062 mm
Wysokość
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
1778 mm
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
1755 mm
3. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
1720 mm
4. KIA Sorento 2024 (nowy)
1695 mm
5. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
1690 mm
6. Suzuki Across 2020 (nowy)
1690 mm
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1680 mm
8. Renault Espace 2023 (nowy)
1645 mm
9. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1641 mm
12. Peugeot 408 2023 (nowy)
1478 mm
Prześwit
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
204 mm
3. Peugeot 3008 2024 (nowy)
198 mm
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
173 - 182 mm
5. Suzuki Across 2020 (nowy)
180 mm
7. KIA Sorento 2024 (nowy)
176 mm
8. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
160 mm
Promień skrętu
1. Renault Espace 2023 (nowy)
10.40 - 11.60 m
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
10.60 m
3. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
11.10 m
4. Peugeot 408 2023 (nowy)
11.20 m
5. KIA Sorento 2024 (nowy)
11.60 m
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
11.70 m
7. Suzuki Across 2020 (nowy)
12.00 m
8. Toyota Highlander 2021 (nowy)
12.40 m
9. Ford Explorer 2019 (nowy)
12.60 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. KIA Sorento 2024 (nowy)
187 - 705 l
2. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
177 - 585 l
3. Renault Espace 2023 (nowy)
159 - 581 l
5. Peugeot 408 2023 (nowy)
471 - 536 l
8. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
414 - 425 l
9. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
320 - 397 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
2274 l
2. KIA Sorento 2024 (nowy)
2100 l
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1726 l
6. Peugeot 408 2023 (nowy)
1611 l
7. Suzuki Across 2020 (nowy)
1604 l
8. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1480 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. Suzuki Across 2020 (nowy)
1168 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
2. Renault Espace 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. KIA Sorento 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
7. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
8. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. Ford Explorer 2019 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
10. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
11. Suzuki Across 2020 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
2. Renault Espace 2023 (nowy)
Benzyna 98
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
Benzyna 98
4. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
Benzyna 98
5. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
Benzyna 98
6. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
Benzyna 98
7. Ford Explorer 2019 (nowy)
Benzyna 98
8. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Benzyna 98
9. Suzuki Across 2020 (nowy)
Benzyna 98
10. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
Benzyna 98
11. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
12. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
13. KIA Sorento 2024 (nowy)
Diesel
Skrzynia biegów
2. Renault Espace 2023 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
3. Ford Explorer 2019 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
5. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. KIA Sorento 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
8. Peugeot 408 2023 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
9. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
Skrzynia CVT
10. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
Skrzynia CVT
11. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Skrzynia CVT
12. Suzuki Across 2020 (nowy)
Skrzynia CVT
13. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
Skrzynia CVT, Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
235 km/h
2. Peugeot 408 2023 (nowy)
210 - 233 km/h
3. Ford Explorer 2019 (nowy)
230 km/h
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
200 - 219 km/h
5. Peugeot 3008 2024 (nowy)
170 - 201 km/h
6. KIA Sorento 2024 (nowy)
201 km/h
7. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
170 - 200 km/h
8. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
180 km/h
9. Toyota Highlander 2021 (nowy)
180 km/h
10. Suzuki Across 2020 (nowy)
180 km/h
11. Renault Espace 2023 (nowy)
174 km/h
12. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
170 km/h
Moc
1. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
350 kW
2. Ford Explorer 2019 (nowy)
336 kW
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
147 - 241 kW
4. Suzuki Across 2020 (nowy)
225 kW
6. Peugeot 408 2023 (nowy)
96 - 165 kW
7. Peugeot 3008 2024 (nowy)
100 - 157 kW
8. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
120 - 157 kW
10. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
103 - 145 kW
11. KIA Sorento 2024 (nowy)
142 kW
Moment obrotowy
1. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
847 Nm
2. Ford Explorer 2019 (nowy)
22 - 825 Nm
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
450 - 550 Nm
4. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
300 - 525 Nm
5. KIA Sorento 2024 (nowy)
440 Nm
6. Peugeot 408 2023 (nowy)
230 - 360 Nm
7. Peugeot 3008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
Pojemność skokowa
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2488 - 3283 ccm
2. Ford Explorer 2019 (nowy)
2956 ccm
3. Suzuki Across 2020 (nowy)
2487 ccm
4. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2487 ccm
5. KIA Sorento 2024 (nowy)
2151 ccm
6. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
1998 ccm
7. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
1798 - 1987 ccm
8. Peugeot 408 2023 (nowy)
1199 - 1598 ccm
9. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
1497 ccm
10. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
1490 ccm
11. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1199 ccm
12. Renault Espace 2023 (nowy)
1199 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
11.2 - 11.8 s
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
5.8 - 8.4 s
6. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
7.0 - 9.6 s
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
7.6 - 11.5 s
8. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
7.6 - 9.4 s
11. Peugeot 3008 2024 (nowy)
8.8 - 10.2 s
12. KIA Sorento 2024 (nowy)
9.0 - 9.2 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
50 - 58 l
10. Peugeot 408 2023 (nowy)
40 - 52 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. KIA Sorento 2024 (nowy)
5.7 - 6.2 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. KIA Sorento 2024 (nowy)
6.7 - 7.3 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
3. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
0.4 l/100km
4. Suzuki Across 2020 (nowy)
1 l/100km
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1.5 l/100km
6. Ford Explorer 2019 (nowy)
3.1 l/100km
7. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
4.4 l/100km
8. Renault Espace 2023 (nowy)
4.6 l/100km
9. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
5.3 l/100km
10. Peugeot 3008 2024 (nowy)
5.5 l/100km
11. Peugeot 408 2023 (nowy)
6 l/100km
12. Toyota Highlander 2021 (nowy)
6.6 l/100km
13. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
7.1 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
101.0 - 107.0 g/km
2. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
12.0 g/km
3. Suzuki Across 2020 (nowy)
22.0 g/km
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
33.0 - 139.0 g/km
5. Ford Explorer 2019 (nowy)
71.0 g/km
6. Renault Espace 2023 (nowy)
105.0 g/km
7. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
114.0 - 121.0 g/km
8. Peugeot 3008 2024 (nowy)
124.0 g/km
9. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
131.0 - 161.0 g/km
10. Toyota Highlander 2021 (nowy)
149.0 - 160.0 g/km
11. Peugeot 408 2023 (nowy)
26.0 - 136.0 g/km
Norma emisji
2. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
4. Renault Espace 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
5. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
6. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
7. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. KIA Sorento 2024 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
9. Suzuki Across 2020 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Peugeot 408 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
12. Ford Explorer 2019 (nowy)
Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
13. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Renault Espace 2023 (nowy)
205/55R19
2. Peugeot 408 2023 (nowy)
205/55R19V
3. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
205/65R16
4. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
215/60R17
5. Peugeot 3008 2024 (nowy)
225/55R19
6. Suzuki Across 2020 (nowy)
235/55R19
7. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
235/60R18
8. KIA Sorento 2024 (nowy)
235/60R18
9. Mazda CX-60 2022 (nowy)
235/60R18
10. Toyota Highlander 2021 (nowy)
235/65R18
11. Ford Explorer 2019 (nowy)
255/55R20
12. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
265/45R21
Hałas
1. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
62 - 64 dB
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
64 - 66 dB
4. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
65 - 66 dB
5. Peugeot 3008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
66 - 68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Toyota Yaris Cross 2021 (nowy)
1170 - 1260 kg
2. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
1450 - 1575 kg
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
1467 - 1781 kg
4. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1648 - 2183 kg
5. Renault Espace 2023 (nowy)
1659 - 1773 kg
6. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
1664 - 1961 kg
7. KIA Sorento 2024 (nowy)
1825 - 1929 kg
8. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1890 - 2055 kg
9. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2015 kg
10. Suzuki Across 2020 (nowy)
2015 - 2075 kg
11. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
2335 - 2365 kg
12. Ford Explorer 2019 (nowy)
2466 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
3160 kg
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2720 kg
3. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
2675 kg
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2500 - 2667 kg
5. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2080 - 2640 kg
6. KIA Sorento 2024 (nowy)
2500 - 2600 kg
7. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
2100 - 2535 kg
8. Suzuki Across 2020 (nowy)
2510 kg
9. Renault Espace 2023 (nowy)
2055 - 2360 kg
10. Peugeot 408 2023 (nowy)
1920 - 2220 kg
11. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
1940 - 2015 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
2500 kg
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2500 kg
3. KIA Sorento 2024 (nowy)
2500 kg
4. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2000 kg
5. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
2000 kg
6. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
670 - 2000 kg
7. Renault Espace 2023 (nowy)
1500 - 1600 kg
8. Peugeot 408 2023 (nowy)
1300 - 1500 kg
9. Suzuki Across 2020 (nowy)
1500 kg
10. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1200 - 1250 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Nissan X-Trail 2022 (nowy)
670 - 750 kg
2. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
720 - 750 kg
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
725 - 750 kg
4. Ford Explorer 2019 (nowy)
750 kg
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
750 kg
6. KIA Sorento 2024 (nowy)
750 kg
7. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
750 kg
9. Suzuki Across 2020 (nowy)
750 kg
10. Peugeot 3008 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
2. KIA Sorento 2024 (nowy)
100 kg
Maksymalne obciążenie haka
2. KIA Sorento 2024 (nowy)
100 kg
3. Ford Explorer 2019 (nowy)
100 kg
4. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
100 kg
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
80 - 100 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
17.00 °
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
16.70 °
3. KIA Sorento 2024 (nowy)
16.50 °
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
13.90 - 14.50 °
Maksymalne nachylenie
1. Toyota Highlander 2021 (nowy)
33.00 °
Kąt zejścia
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
25.70 °
2. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
25.00 °
3. Toyota Highlander 2021 (nowy)
22.70 °
4. KIA Sorento 2024 (nowy)
21.30 °
5. Ford Explorer 2019 (nowy)
21.00 °
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
19.60 - 20.10 °
Kąt natarcia
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
20.20 °
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
18.70 °
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
18.00 - 18.50 °
4. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
18.50 °
5. Toyota Highlander 2021 (nowy)
18.10 °
6. KIA Sorento 2024 (nowy)
16.80 °
Brodenie
1. Toyota Highlander 2021 (nowy)
400.00 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
524.0 km
2. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
146.0 km
3. Suzuki Across 2020 (nowy)
75.0 km
4. Peugeot 408 2023 (nowy)
55.0 - 64.0 km
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
62.0 - 63.0 km
6. Ford Explorer 2019 (nowy)
42.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
41.8 kWh
2. Suzuki Across 2020 (nowy)
18.1 kWh
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
17.8 kWh
4. Ford Explorer 2019 (nowy)
13.6 kWh
5. Peugeot 408 2023 (nowy)
12.4 kWh
6. Renault Espace 2023 (nowy)
1.7 kWh
7. Toyota Highlander 2021 (nowy)
1.6 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
73.0 kWh
2. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
39.7 kWh
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
11.3 kWh
Waga baterii
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
176.0 kg
2. Renault Espace 2023 (nowy)
59.0 kg
Ładowanie AC
1. Ford Explorer 2019 (nowy)
1-phasig
2. Suzuki Across 2020 (nowy)
1-phasig
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1-phasig,2-phasig
4. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
10. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0 kW
11. Ford Explorer 2019 (nowy)
AC:2,3-3,6 kW
12. Suzuki Across 2020 (nowy)
AC:2,3-6,6 kW
13. Mazda CX-60 2022 (nowy)
AC:2,3-7,2 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
6. Renault Espace 2023 (nowy)
Lithium
8. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
Lithium
9. Ford Explorer 2019 (nowy)
Lithium
10. Suzuki Across 2020 (nowy)
Lithium
11. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Lithium
12. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Nickel-Metallhydrid
13. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy)
Nickel-Metallhydrid
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
11. Suzuki Across 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
12. WEY Coffee 01 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
13. Ford Explorer 2019 (nowy)
Fahrerseite vorne