Długość
1. Opel Movano 2024 (nowy)
5413 mm
2. Renault Master 2020 (nowy)
5075 mm
3. Nissan Interstar 2021 (nowy)
5048 mm
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
4959 mm
5. NIO ET5 2023 (nowy)
4790 mm
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
4774 mm
7. VinFast VF 8 2022 (nowy)
4750 mm
9. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
4712 mm
10. KIA EV6 2021 (nowy)
4680 mm
11. Fiat Scudo 2022 (nowy)
4609 mm
12. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
4555 mm
Rozstaw osi
1. Opel Movano 2024 (nowy)
3450 mm
2. Opel Vivaro 2024 (nowy)
3275 mm
3. Renault Master 2020 (nowy)
3182 mm
4. Nissan Interstar 2021 (nowy)
3182 mm
5. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
2989 mm
7. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2950 mm
8. Fiat Scudo 2022 (nowy)
2925 mm
9. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2921 mm
10. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
2910 mm
11. KIA EV6 2021 (nowy)
2900 mm
12. NIO ET5 2023 (nowy)
2888 mm
Szerokość
1. Renault Master 2020 (nowy)
2070 mm
2. Nissan Interstar 2021 (nowy)
2070 mm
3. Opel Movano 2024 (nowy)
2050 mm
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2010 mm
5. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
1985 mm
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1982 mm
7. NIO ET5 2023 (nowy)
1960 mm
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1934 mm
9. Fiat Scudo 2022 (nowy)
1920 mm
11. KIA EV6 2021 (nowy)
1880 mm
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
1780 mm
Szerokość z lusterkami
1. Opel Movano 2024 (nowy)
2690 mm
2. Renault Master 2020 (nowy)
2470 mm
3. Nissan Interstar 2021 (nowy)
2470 mm
4. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
2212 mm
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2204 mm
6. Fiat Scudo 2022 (nowy)
2204 mm
7. NIO ET5 2023 (nowy)
2178 mm
8. KIA EV6 2021 (nowy)
2120 mm
11. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1995 mm
Wysokość
1. Renault Master 2020 (nowy)
2307 mm
2. Nissan Interstar 2021 (nowy)
2307 mm
3. Opel Movano 2024 (nowy)
2254 mm
4. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
1932 mm
5. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
1895 mm
6. Fiat Scudo 2022 (nowy)
1892 mm
7. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1890 mm
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1667 mm
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1631 mm
12. KIA EV6 2021 (nowy)
1550 mm
13. NIO ET5 2023 (nowy)
1499 mm
Prześwit
1. Renault Master 2020 (nowy)
172 - 208 mm
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
180 mm
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
165 mm
4. KIA EV6 2021 (nowy)
155 - 160 mm
6. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
158 - 159 mm
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
130 - 150 mm
8. NIO ET5 2023 (nowy)
135 mm
Promień skrętu
1. Toyota Proace City 2024 (nowy)
10.80 - 11.50 m
2. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
11.10 m
3. KIA EV6 2021 (nowy)
11.60 m
5. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
11.70 - 13.10 m
6. NIO ET5 2023 (nowy)
11.80 m
7. Fiat Scudo 2022 (nowy)
11.80 - 12.90 m
8. Renault Master 2020 (nowy)
12.00 - 15.70 m
9. Opel Movano 2024 (nowy)
12.30 - 14.10 m
10. Nissan Interstar 2021 (nowy)
12.50 - 16.20 m
11. Opel Vivaro 2024 (nowy)
12.90 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Fiat Scudo 2022 (nowy)
3061 - 3497 l
2. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
1121 l
3. Toyota Proace City 2024 (nowy)
322 - 912 l
4. KIA EV6 2021 (nowy)
480 - 490 l
6. NIO ET5 2023 (nowy)
386 - 450 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Opel Movano 2024 (nowy)
10000 l
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
5300 l
5. Fiat Scudo 2022 (nowy)
5100 l
7. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
3900 l
10. KIA EV6 2021 (nowy)
1300 l
11. NIO ET5 2023 (nowy)
1300 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
9. KIA EV6 2021 (nowy)
Serie
10. NIO ET5 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Fiat Scudo 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Opel Movano 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Toyota Proace City 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Renault Master 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś
7. Nissan Interstar 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. KIA EV6 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. NIO ET5 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Toyota Proace City 2024 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
3. Renault Master 2020 (nowy)
Diesel, Elektryczność
4. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Elektryczność
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Elektryczność
6. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
Elektryczność
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Elektryczność
8. KIA EV6 2021 (nowy)
Elektryczność
9. NIO ET5 2023 (nowy)
Elektryczność
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Elektryczność
11. Fiat Scudo 2022 (nowy)
Elektryczność, Diesel
12. Opel Movano 2024 (nowy)
Elektryczność, Diesel
13. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Elektryczność, Diesel
Skrzynia biegów
1. Toyota Proace City 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
2. Nissan Interstar 2021 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna
3. Renault Master 2020 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna, Przekładnia redukcyjna
4. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. KIA EV6 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. NIO ET5 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Fiat Scudo 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
12. Opel Movano 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. KIA EV6 2021 (nowy)
185 - 260 km/h
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
160 - 205 km/h
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
180 - 200 km/h
4. NIO ET5 2023 (nowy)
200 km/h
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
200 km/h
6. Toyota Proace City 2024 (nowy)
174 - 186 km/h
7. Opel Vivaro 2024 (nowy)
130 - 185 km/h
8. Nissan Interstar 2021 (nowy)
140 - 165 km/h
9. Renault Master 2020 (nowy)
80 - 165 km/h
10. Opel Movano 2024 (nowy)
155 - 160 km/h
11. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
145 km/h
12. Fiat Scudo 2022 (nowy)
130 km/h
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
120 km/h
Moc
1. KIA EV6 2021 (nowy)
125 - 430 kW
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
205 - 415 kW
3. NIO ET5 2023 (nowy)
360 kW
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
198 - 358 kW
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
260 - 300 kW
6. Opel Movano 2024 (nowy)
88 - 200 kW
7. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
150 kW
8. Renault Master 2020 (nowy)
57 - 132 kW
9. Fiat Scudo 2022 (nowy)
74 - 132 kW
10. Nissan Interstar 2021 (nowy)
81 - 132 kW
11. Opel Vivaro 2024 (nowy)
88 - 130 kW
12. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
90 - 118 kW
13. Toyota Proace City 2024 (nowy)
75 - 96 kW
Moment obrotowy
1. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
430 - 880 Nm
2. KIA EV6 2021 (nowy)
350 - 740 Nm
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
737 Nm
4. NIO ET5 2023 (nowy)
700 Nm
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
500 - 620 Nm
6. Opel Movano 2024 (nowy)
320 - 450 Nm
7. Renault Master 2020 (nowy)
225 - 400 Nm
8. Opel Vivaro 2024 (nowy)
260 - 400 Nm
9. Nissan Interstar 2021 (nowy)
330 - 400 Nm
10. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
310 Nm
11. Toyota Proace City 2024 (nowy)
205 - 300 Nm
12. Fiat Scudo 2022 (nowy)
260 Nm
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
225 - 255 Nm
Pojemność skokowa
1. Nissan Interstar 2021 (nowy)
2299 ccm
2. Renault Master 2020 (nowy)
2299 ccm
3. Opel Movano 2024 (nowy)
2184 ccm
4. Fiat Scudo 2022 (nowy)
1500 - 2000 ccm
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1499 - 1997 ccm
6. Toyota Proace City 2024 (nowy)
1199 - 1499 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
10.2 s
2. Opel Vivaro 2024 (nowy)
10.9 - 14.3 s
3. Toyota Proace City 2024 (nowy)
11.5 - 13.2 s
4. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
12.0 - 18.0 s
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
3.5 - 7.3 s
6. KIA EV6 2021 (nowy)
3.5 - 8.5 s
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3.9 - 7.4 s
8. NIO ET5 2023 (nowy)
4.0 s
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
5.5 - 5.9 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
2. Renault Master 2020 (nowy)
80 - 105 l
6. Toyota Proace City 2024 (nowy)
50 - 61 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Renault Master 2020 (nowy)
7.0 - 9.0 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
3. Toyota Proace City 2024 (nowy)
6.3 l/100km
4. Fiat Scudo 2022 (nowy)
6.5 l/100km
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
6.6 l/100km
6. Opel Movano 2024 (nowy)
8.3 l/100km
7. Renault Master 2020 (nowy)
8.4 l/100km
8. KIA EV6 2021 (nowy)
16.6 l/100km
9. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
17.8 l/100km
10. NIO ET5 2023 (nowy)
19.8 l/100km
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
20.6 l/100km
12. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
20.7 l/100km
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
22.4 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Toyota Proace City 2024 (nowy)
139.0 - 146.0 g/km
2. Fiat Scudo 2022 (nowy)
170.0 - 205.0 g/km
3. Opel Vivaro 2024 (nowy)
172.0 - 203.0 g/km
4. Opel Movano 2024 (nowy)
216.0 - 275.0 g/km
5. Renault Master 2020 (nowy)
220.0 - 359.0 g/km
Norma emisji
1. Nissan Interstar 2021 (nowy)
Ciężarówka
2. Renault Master 2020 (nowy)
Ciężarówka, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
3. Toyota Proace City 2024 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. KIA EV6 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. NIO ET5 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Fiat Scudo 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
12. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
13. Opel Movano 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
Rozmiar opony
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
185/65R15C
2. Toyota Proace City 2024 (nowy)
205/60R16H
3. Opel Vivaro 2024 (nowy)
215/60R17CT
4. Nissan Interstar 2021 (nowy)
215/65R16C
5. Fiat Scudo 2022 (nowy)
215/65R16C
6. Opel Movano 2024 (nowy)
215/70R15C
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
225/55R19
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
225/55R19
9. Renault Master 2020 (nowy)
225/65R16C
10. KIA EV6 2021 (nowy)
235/55R19
11. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
235/60R18
12. NIO ET5 2023 (nowy)
245/45R19
13. Fisker Ocean 2022 (nowy)
255/50R20
Hałas
2. NIO ET5 2023 (nowy)
65 dB
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
66 - 67 dB
4. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
67 - 68 dB
5. KIA EV6 2021 (nowy)
68 dB
6. Toyota Proace City 2024 (nowy)
68 - 69 dB
8. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
66 - 71 dB
9. Opel Vivaro 2024 (nowy)
68 - 73 dB
10. Fiat Scudo 2022 (nowy)
68 - 73 dB
11. Nissan Interstar 2021 (nowy)
70 - 74 dB
12. Opel Movano 2024 (nowy)
71 - 74 dB
13. Renault Master 2020 (nowy)
71 - 76 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Toyota Proace City 2024 (nowy)
1366 - 1575 kg
2. Fiat Scudo 2022 (nowy)
1616 - 2128 kg
3. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1652 - 2188 kg
4. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
1690 - 1775 kg
5. KIA EV6 2021 (nowy)
1875 - 2260 kg
6. Nissan Interstar 2021 (nowy)
1927 - 2538 kg
7. Renault Master 2020 (nowy)
1978 - 2538 kg
8. Opel Movano 2024 (nowy)
2030 - 2940 kg
9. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2044 - 2348 kg
10. NIO ET5 2023 (nowy)
2215 - 2285 kg
11. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
2362 - 2487 kg
12. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2509 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Renault Master 2020 (nowy)
2800 - 4500 kg
2. Opel Movano 2024 (nowy)
3000 - 4000 kg
3. Fiat Scudo 2022 (nowy)
2695 - 3905 kg
4. Nissan Interstar 2021 (nowy)
2800 - 3500 kg
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2695 - 3100 kg
6. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
3000 kg
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2975 kg
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2905 - 2970 kg
9. NIO ET5 2023 (nowy)
2690 - 2730 kg
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2555 - 2717 kg
11. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
2525 - 2630 kg
12. KIA EV6 2021 (nowy)
2340 - 2610 kg
13. Toyota Proace City 2024 (nowy)
2050 - 2310 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Opel Movano 2024 (nowy)
2500 - 3500 kg
2. Renault Master 2020 (nowy)
2500 - 3000 kg
3. Nissan Interstar 2021 (nowy)
2500 - 3000 kg
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1000 - 2500 kg
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1820 kg
6. KIA EV6 2021 (nowy)
750 - 1600 kg
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
750 - 1500 kg
8. NIO ET5 2023 (nowy)
1400 kg
9. Toyota Proace City 2024 (nowy)
950 - 1320 kg
10. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
945 - 1030 kg
11. Fiat Scudo 2022 (nowy)
1000 kg
12. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
1000 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Toyota Proace City 2024 (nowy)
720 - 750 kg
2. Opel Movano 2024 (nowy)
750 kg
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
750 kg
6. KIA EV6 2021 (nowy)
750 kg
8. NIO ET5 2023 (nowy)
750 kg
10. Fiat Scudo 2022 (nowy)
750 kg
11. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. Opel Vivaro 2024 (nowy)
170 kg
2. Opel Movano 2024 (nowy)
150 kg
4. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
100 kg
5. KIA EV6 2021 (nowy)
80 kg
7. NIO ET5 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Nissan Interstar 2021 (nowy)
100 - 120 kg
2. Opel Movano 2024 (nowy)
100 - 120 kg
3. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
75 - 120 kg
4. KIA EV6 2021 (nowy)
100 kg
5. NIO ET5 2023 (nowy)
100 kg
7. Opel Vivaro 2024 (nowy)
60 - 100 kg
9. Toyota Proace City 2024 (nowy)
50 - 74 kg
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
30 - 60 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
12.90 °
2. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
12.00 °
Kąt zejścia
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
20.30 °
2. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
14.80 - 17.90 °
Kąt natarcia
1. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
16.40 - 16.70 °
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
15.90 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
464.0 - 707.0 km
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
400.0 - 610.0 km
3. NIO ET5 2023 (nowy)
435.0 - 590.0 km
4. KIA EV6 2021 (nowy)
394.0 - 528.0 km
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
400.0 - 471.0 km
6. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
416.0 - 420.0 km
7. Opel Movano 2024 (nowy)
420.0 km
8. Opel Vivaro 2024 (nowy)
212.0 - 351.0 km
9. Fiat Scudo 2022 (nowy)
218.0 - 321.0 km
10. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
228.0 - 238.0 km
11. Renault Master 2020 (nowy)
174.0 - 204.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
75.0 - 113.0 kWh
2. Opel Movano 2024 (nowy)
110.0 kWh
3. NIO ET5 2023 (nowy)
75.0 - 100.0 kWh
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
75.7 - 98.7 kWh
5. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
82.0 kWh
6. Opel Vivaro 2024 (nowy)
50.0 - 75.0 kWh
7. Fiat Scudo 2022 (nowy)
50.0 - 75.0 kWh
8. Renault Master 2020 (nowy)
33.0 - 52.0 kWh
9. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
50.0 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
106.0 - 106.5 kWh
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
68.0 - 91.0 kWh
3. VinFast VF 8 2022 (nowy)
82.0 - 87.7 kWh
4. KIA EV6 2021 (nowy)
58.0 - 77.4 kWh
5. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
77.0 kWh
Waga baterii
1. NIO ET5 2023 (nowy)
535.0 - 555.0 kg
2. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
495.0 kg
3. KIA EV6 2021 (nowy)
370.0 - 477.0 kg
4. Renault Master 2020 (nowy)
255.0 - 350.0 kg
Ładowanie AC
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
1-phasig
2. KIA EV6 2021 (nowy)
1-phasig,3-phasig
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
3-phasig
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
DC:-1,0 kW
2. NIO ET5 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
9. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:170,0 kW
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:200,0 kW
11. KIA EV6 2021 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
12. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
AC:2,8-11,0 DC:150,0 kW
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
AC:7,2 DC:-1,0 kW
Typ portu ładowania
8. NIO ET5 2023 (nowy)
Typ 2
11. KIA EV6 2021 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
7. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Lithium
8. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
Lithium
9. KIA EV6 2021 (nowy)
Lithium
11. NIO ET5 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
7. VW ID. Buzz 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
8. NIO ET5 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. KIA EV6 2021 (nowy)
Fahrzeugheck rechts (Beifahrerseite)