Długość
1. Ferrari Dino GTS 1969
4210 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
3490 mm
Rozstaw osi
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
2350 mm
2. Ferrari Dino GTS 1969
2340 mm
Szerokość
1. Ferrari Dino GTS 1969
1700 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1465 mm
Wysokość
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1685 mm
2. Ferrari Dino GTS 1969
1115 mm
Prześwit
Promień skrętu
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
9.00 m
2. Ferrari Dino GTS 1969
13.20 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
2. Ferrari Dino GTS 1969
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Ferrari Dino GTS 1969
Benzyna 98
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Ferrari Dino GTS 1969
Manualna skrzynia biegów
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ferrari Dino GTS 1969
235 km/h
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
80 km/h
Moc
1. Ferrari Dino GTS 1969
143 kW
Moment obrotowy
1. Ferrari Dino GTS 1969
225 Nm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
113 Nm
Pojemność skokowa
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Norma emisji
1. Ferrari Dino GTS 1969
Bez katalizatora
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
165/70R13C
2. Ferrari Dino GTS 1969
205/70R14V
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
930 kg
2. Ferrari Dino GTS 1969
1100 kg
Dopuszczalna masa całkowita
Terenski
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
Całkowita pojemność baterii
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
AC:2,3 DC:11,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Pozycja portu ładowania
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten