Długość
1. Ferrari Dino GTS 1969
4210 mm
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
2950 mm
Rozstaw osi
Szerokość
1. Ferrari Dino GTS 1969
1700 mm
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
1500 mm
Wysokość
1. Ligier Myli 2023 (nowy)
1530 mm
2. Ferrari Dino GTS 1969
1115 mm
Promień skrętu
1. Ligier Myli 2023 (nowy)
9.00 m
2. Ferrari Dino GTS 1969
13.20 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. Ferrari Dino GTS 1969
300 l
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. Ligier Myli 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Ferrari Dino GTS 1969
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Ferrari Dino GTS 1969
Benzyna 98
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Ferrari Dino GTS 1969
Manualna skrzynia biegów
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ferrari Dino GTS 1969
235 km/h
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
45 km/h
Moc
1. Ferrari Dino GTS 1969
143 kW
Moment obrotowy
1. Ferrari Dino GTS 1969
225 Nm
Pojemność skokowa
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Norma emisji
1. Ferrari Dino GTS 1969
Bez katalizatora
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Ligier Myli 2023 (nowy)
155/60R15
2. Ferrari Dino GTS 1969
205/70R14V
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
Samochód elektryczny
Całkowita pojemność baterii
1. Ligier Myli 2023 (nowy)
4.1 - 12.4 kWh
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
Pozycja portu ładowania
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig