Porównanie: vs. konkurencja

# Audi A3 VinFast VF 6 VW ID.7 Renault R5 Togg T10X VinFast VF 7 BYD Seal U Fiat Topolino Estrima Birò ARI Motors 452/802 Ligier Myli ARI Motors 902

Dodaj do porównania

Generacja
A3 8V (1. Facelift) (8V)
2016 - 2020

- Teraz
VF 6 1. Generation
2024 - Teraz
ID.7 1. Generation (ED)
2023 - Teraz
R5 III
2024 - Teraz
T10X 1. Generation
2024 - Teraz
VF 7 1. Generation
2024 - Teraz
Seal U 1. Generation (SA3)
2024 - Teraz
Topolino 1. Generation
2023 - Teraz
Birò 1. Generation
2022 - Teraz
452/802 1. Generation
2019 - Teraz
Myli 1. Generation
2023 - Teraz
902 1. Generation
2023 - Teraz
KaroseriaHatchbackSUVHatchbackHatchbackSUVSUVSUVHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchback
Drzwi355555522333
Klasa pojazduNiższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Małe samochody (np. Polo)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

2. Renault R5 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. ARI Motors 902 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Ligier Myli 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Fiat Topolino 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
6. BYD Seal U 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
7. VinFast VF 6 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
8. VinFast VF 7 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. Audi A3 2016 Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
10. Togg T10X 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy) Napęd na tylną oś
12. Estrima Birò 2022 (nowy) Napęd na tylną oś
13. VW ID.7 2023 (nowy) Napęd na tylną oś

Paliwo

3. Audi A3 2016 Benzyna 98, Diesel, Benzyna 100, Gaz ziemny
5. Ligier Myli 2023 (nowy) Elektryczność
7. BYD Seal U 2024 (nowy) Elektryczność
8. VinFast VF 6 2024 (nowy) Elektryczność
9. VinFast VF 7 2024 (nowy) Elektryczność
10. Togg T10X 2024 (nowy) Elektryczność
13. VW ID.7 2023 (nowy) Elektryczność

Skrzynia biegów

2. Audi A3 2016 Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. Renault R5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. ARI Motors 902 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Ligier Myli 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Fiat Topolino 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. BYD Seal U 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. VinFast VF 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Togg T10X 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Estrima Birò 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. VW ID.7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

2. Audi A3 2016 Euro 6b (NEFZ), Euro 6c (NEFZ) 36ZA-ZF, Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP (WLTP) 36BG-BI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC (WLTP) 36AM-AO
4. ARI Motors 902 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
5. VW ID.7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Renault R5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. VinFast VF 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Estrima Birò 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
9. VinFast VF 6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Fiat Topolino 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
11. Ligier Myli 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Togg T10X 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
13. BYD Seal U 2024 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Pozycja portu ładowania

3. Fiat Topolino 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. VW ID.7 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. BYD Seal U 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. Togg T10X 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
7. Renault R5 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
8. VinFast VF 7 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
9. VinFast VF 6 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
10. ARI Motors 452/802 2019 (nowy) Fahrzeugfront mittig
11. Ligier Myli 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors 902 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy) Fahrzeugheck mittig

TOPlist