Porównanie: Audi V8 vs. konkurencja

# Aston Martin V8 Ferrari Roma Lamborghini Huracán Ferrari F8 Audi R8 Ferrari 296 Jaguar F-Type Ferrari SF90 Maserati MC20 Aston Martin DB11 Aston Martin Vantage Porsche 911 Ferrari 812

Dodaj do porównania

Generacja
1.Generation (1. Facelift) (V8)
1995 - 2001
Roma 1. Generation (F169)
2020 - Teraz
Huracán 1.Generation (1. Facelift) (LB724)
2019 - Teraz
1G (F142)
2019 - 2023
4S (1. Facelift) (4S)
2019 - 2023
296 1. Generation (F171)
2022 - Teraz
X152 (2. Facelift) (X152)
2020 - Teraz
SF90 1. Generation (F173)
2020 - Teraz
MC20 1. Generation (AM240)
2021 - Teraz
1G
2016 - 2023
Vantage 2. Generation (1. Facelift)
2024 - Teraz
992 (992)
2019 - Teraz
812 1. Generation (F152)
2017 - Teraz
KaroseriaCoupéKabrioletCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupé
Drzwi3222223223322
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Aston Martin DB11 2016 Napęd na tylną oś
3. Aston Martin V8 1995 Napęd na tylną oś
4. Ferrari Roma 2020 (nowy) Napęd na tylną oś
5. Ferrari F8 2019 Napęd na tylną oś
6. Maserati MC20 2021 (nowy) Napęd na tylną oś
7. Ferrari 812 2017 (nowy) Napęd na tylną oś
8. Ferrari 296 2022 (nowy) Napęd na tylną oś
9. Jaguar F-Type 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Porsche 911 2019 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. Ferrari SF90 2020 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. Lamborghini Huracán 2019 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
13. Audi R8 2019 Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. Aston Martin DB11 2016 Automatyczna skrzynia biegów
2. Aston Martin Vantage 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
3. Jaguar F-Type 2020 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
4. Ferrari Roma 2020 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. Ferrari F8 2019 Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. Maserati MC20 2021 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. Ferrari 812 2017 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. Ferrari 296 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
9. Ferrari SF90 2020 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
10. Lamborghini Huracán 2019 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
11. Audi R8 2019 Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
12. Porsche 911 2019 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Manualna skrzynia biegów
13. Aston Martin V8 1995 Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Aston Martin V8 1995 Euro 2 (do 2500kg)
5. Ferrari 812 2017 (nowy) Euro 6b (NEFZ), Euro 6c (WLTP) 36AA-AD, Euro 6d-ISC (WLTP) 36AM-AO, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
6. Ferrari SF90 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
7. Ferrari 296 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. Jaguar F-Type 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
9. Ferrari Roma 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
10. Maserati MC20 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
11. Ferrari F8 2019 Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Audi R8 2019 Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
13. Porsche 911 2019 (nowy) Euro 6d-TEMP-EVAP (WLTP) 36BG-BI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny


TOPlist