Długość
1. Ferrari Dino GTS 1969
4210 mm
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
2950 mm
Rozstaw osi
1. Ferrari Dino GTS 1969
2340 mm
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1950 mm
Szerokość
1. Ferrari Dino GTS 1969
1700 mm
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1490 mm
Wysokość
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1520 mm
2. Ferrari Dino GTS 1969
1115 mm
Prześwit
Promień skrętu
2. Ferrari Dino GTS 1969
13.20 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Ferrari Dino GTS 1969
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Ferrari Dino GTS 1969
Benzyna 98
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Ferrari Dino GTS 1969
Manualna skrzynia biegów
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ferrari Dino GTS 1969
235 km/h
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
90 km/h
Moc
1. Ferrari Dino GTS 1969
143 kW
Moment obrotowy
Pojemność skokowa
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie w mieście (NEDC)
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
8.8 l/100km
Norma emisji
1. Ferrari Dino GTS 1969
Bez katalizatora
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
155/65R14H
2. Ferrari Dino GTS 1969
205/70R14V
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
2. Ferrari Dino GTS 1969
1100 kg
Dopuszczalna masa całkowita
Przyczepa z hamulcem
Przyczepa (bez hamulców)
Maksymalne obciążenie haka
Samochód elektryczny
Całkowita pojemność baterii
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
9.5 - 18.1 kWh
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Pozycja portu ładowania
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig