Porównanie: Aiways U6 vs. konkurencja

# Aiways U6 VW ID.5 Toyota bZ4X Nissan Ariya Elaris Beo smart #1 VW ID.4 MG Marvel R Subaru Solterra Aiways U5 Skoda Enyaq iV BYD Tang KIA EV6

Dodaj do porównania

Generacja
U6 1. Generation (MAS891)
2022 - 2023
ID.5 1. Generation (E2)
2022 - Teraz
bZ4X 1. Generation (EAM)
2022 - Teraz
Ariya FE0E (FE0E)
2022 - Teraz
Beo 1. Generation
2021 - Teraz
#1 1. Generation (HX11)
2022 - Teraz
ID.4 1. Generation (E2)
2020 - Teraz
Marvel R 1. Generation (EP21)
2021 - Teraz
Solterra 1. Generation (EAM1S)
2022 - Teraz
U5 1.Generation (MAS861)
2020 - 2023
Enyaq iV 1. Generation (NY)
2021 - Teraz
Tang 2. Generation (STE)
2022 - Teraz
EV6 CV (CV)
2021 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555555555555
Klasa pojazduKlasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Aiways U6 2022 Napęd na przednią oś
2. Aiways U5 2020 Napęd na przednią oś
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. VW ID.4 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. VW ID.5 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. MG Marvel R 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. KIA EV6 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #1 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. BYD Tang 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. Subaru Solterra 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła

Paliwo

1. Aiways U6 2022 Elektryczność
2. Aiways U5 2020 Elektryczność
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Elektryczność
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) Elektryczność
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Elektryczność
7. VW ID.4 2020 (nowy) Elektryczność
8. VW ID.5 2022 (nowy) Elektryczność
9. MG Marvel R 2021 (nowy) Elektryczność
10. KIA EV6 2021 (nowy) Elektryczność
11. smart #1 2022 (nowy) Elektryczność
12. BYD Tang 2022 (nowy) Elektryczność

Skrzynia biegów

1. Aiways U6 2022 Przekładnia redukcyjna
2. Aiways U5 2020 Przekładnia redukcyjna
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. VW ID.4 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. VW ID.5 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. MG Marvel R 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. KIA EV6 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. smart #1 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. BYD Tang 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. Subaru Solterra 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Zużycie kombinowane (WLTP)

Norma emisji

1. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
2. Aiways U6 2022 Pojazd elektryczny
3. Subaru Solterra 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
4. VW ID.5 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
5. KIA EV6 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Aiways U5 2020 Pojazd elektryczny
7. VW ID.4 2020 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Nissan Ariya 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
10. smart #1 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
11. Elaris Beo 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
12. MG Marvel R 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
13. BYD Tang 2022 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Zasięg (WLTP)

1. VW ID.5 2022 (nowy) 512.0 - 556.0 km
3. VW ID.4 2020 (nowy) 343.0 - 550.0 km
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) 403.0 - 533.0 km
5. Elaris Beo 2021 (nowy) 456.0 - 530.0 km
6. KIA EV6 2021 (nowy) 394.0 - 528.0 km
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy) 461.0 - 513.0 km
9. smart #1 2022 (nowy) 310.0 - 440.0 km
10. Aiways U5 2020 400.0 - 410.0 km
12. MG Marvel R 2021 (nowy) 370.0 - 402.0 km

Prędkość ładowania AC

4. Elaris Beo 2021 (nowy) AC:11,0 DC:100,0 kW
5. VW ID.5 2022 (nowy) AC:11,0 DC:135,0 kW
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) AC:11,0 DC:50,0-125,0 kW
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy) AC:11,0 DC:50,0-150,0 kW
8. Aiways U6 2022 AC:11,0 DC:90,0 kW
9. KIA EV6 2021 (nowy) AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
10. Nissan Ariya 2022 (nowy) AC:2,3-7,4 DC:130,0 kW
11. Aiways U5 2020 AC:6,6 DC:90,0 kW
12. smart #1 2022 (nowy) AC:7,2 DC:130,0 kW
13. VW ID.4 2020 (nowy) AC:7,2 DC:50,0-100,0 kW

Pozycja portu ładowania

1. MG Marvel R 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
2. VW ID.5 2022 (nowy) Beifahrerseite hinten
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. VW ID.4 2020 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. BYD Tang 2022 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. Nissan Ariya 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
7. Elaris Beo 2021 (nowy) Fahrerseite hinten
8. smart #1 2022 (nowy) Fahrerseite hinten
9. Subaru Solterra 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
11. Aiways U6 2022 Fahrerseite vorne
12. Aiways U5 2020 Fahrzeugfront links (Fahrerseite)
13. KIA EV6 2021 (nowy) Fahrzeugheck rechts (Beifahrerseite)

TOPlist