Generacje Mazda B-Serie
(Kąt natarcia)Rok generacji | Kąt natarcia |
---|---|
B-Serie, Rok modelowy 1997 (I) | 33.30 ° |
B-Serie, Rok modelowy 1999 (II) | 35.00 ° |
B-Serie, Rok modelowy 2003 (II (1. Facelift)) | 25.00 ° |
Różnica w kącie natarcia między pierwszą generacją (I) z roku 1997 a ostatnią generacją (II (1. Facelift)) z roku 2003 wynosi 8.3°.
Kąt natarcia obecnej generacji modelu B-Serie wynosi 25.00 °.
Kąt natarcia w porównaniu do innych modeli Mazda
Mazda B-Serie w porównaniu do innych obecnych modeli Mazda
(Kąt natarcia)Nazwa wariantu | Kąt natarcia |
---|---|
CX-5 | 17.00 ° |
CX-60 | 18.00 ° |
CX-80 | 18.20 ° |
Jak kąt natarcia modelu Mazda B-Serie wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Mazda B-Serie vs. podobne samochody
(Kąt natarcia)Model samochodu | Kąt natarcia |
---|---|
Mazda BT-50 2007 | 34.00 ° |
Nissan NP300 2008 | 31.00 ° |
Fiat Fullback 2016 | 30.00 ° |
Mercedes-Benz X-Klasse 2017 | 29.00 ° |
Renault Alaskan 2017 | 29.00 ° |
Isuzu D-Max 2007 | 28.10 ° |
VW Nutzfahrzeuge Amarok 2010 | 28.00 ° |
Mazda B-Serie 2003 | 25.00 ° |
SsangYong Rodius 2005 | 19.20 ° |
1. Mazda BT-50 2007
34.00 °
2. Nissan NP300 2008
31.00 °
3. Fiat Fullback 2016
30.00 °
4. Mercedes-Benz X-Klasse 2017
29.00 °
5. Renault Alaskan 2017
29.00 °
6. Isuzu D-Max 2007
28.10 °
7. VW Nutzfahrzeuge Amarok 2010
28.00 °
8. Mazda B-Serie 2003
25.00 °
9. SsangYong Rodius 2005
19.20 °